• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Jasåru, Vickan, ni tar in gästfirare ni, hmmmmmm ...

• nennesjuttioåtta

telis
    jo, det är ju där skon klämmer här med. Han säger aldrig ifrån någon gång själv utan det är jag som är viljan utåt. Men däremot inte sagt att han inte får bestämma någonting själv.... Så jag förstår hur du menar men jag förstår också hur de kan tro att man ställer och styr alldeles med de stackars livegna robotarna som de stolta svärförädlrarna har avlat (vad tror man om sin son då egentligen???) . Men min värsta mardröm är att folk ska tro att han är en nickedocka och att jag är regeringen/ragatan/Selma men kaveln... Men eftersom jag själv kan skrocka åt kompisar som är liiite för mycket toffel så är jag ju en riktig kålsupare själv oc det gör ju inte världen bättre direkt. Jag ska lova att inte tänka så när jag djälv får barn...

• viktualia

Telestubben - får du panik och vill testa kärnfamiljsfirande så tjaaaa... i år är det bara päronen, mormorskrutt och jag som ska julaftna oss ihop...*fniss*

.... *asgarvar* ska jag behöva fira BÅDE JUL- och NYÅRSafton med dig....

• nennesjuttioåtta

fan vad jag stavar och inte kommer orden i rätt ordning eller med någon som helst reson idag... Tur att jag inte jobbar som författare!

• nennesjuttioåtta

hoppas ni förstår liiiite av det jag skrivit

om inte kan ni försöka glömma detta så får jag ta nya tag imorgon. Eller nåt.

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-14 11:38:17 följande:
    telisjo, det är ju där skon klämmer här med. Han säger aldrig ifrån någon gång själv utan det är jag som är viljan utåt. Men däremot inte sagt att han inte får bestämma någonting själv.... Så jag förstår hur du menar men jag förstår också hur de kan tro att man ställer och styr alldeles med de stackars livegna robotarna som de stolta svärförädlrarna har avlat (vad tror man om sin son då egentligen???) . Men min värsta mardröm är att folk ska tro att han är en nickedocka och att jag är regeringen/ragatan/Selma men kaveln... Men eftersom jag själv kan skrocka åt kompisar som är liiite för mycket toffel så är jag ju en riktig kålsupare själv oc det gör ju inte världen bättre direkt. Jag ska lova att inte tänka så när jag djälv får barn...
    EXAKT så är det!!
  • viktualia

Själv önskar jag mest att julledigheten den här gången skulle innebära lugn och ro och länge... hm... jag har inte planerat hur mycket ledigt jag ska ha, men jag ska satsa på snarare MER än mindre

• jenba

viktualia-

okej, då förstår jag om ni nu bor mittemellan kanske det kan vara det bästa rättvist begreppet sett. jag kanske har frågat detta förut men om ni kommer från olika ställen i sverige hur träffades ni då? pluggade ni i samma stad eller? jag har inte det bästa minnet när det gäller såna saker så har jag frågat är det för att jag glömmer så lätt vissa saker.... :(

• jenba

nämen vad roligt!!! grattis grattis!!

viktualia skrev 2007-11-14 12:40:32 följande:
    Jag är gift med min internetdate minsann!!!
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!