• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag ska på anställningsintervju nästa vecka!!! på onsdag kl 12.30 kan ni gärna få ta fram pompomsen!

• MuffinsTönt

Ohhh!!! Vilket jobb är det? Var nånstans?

• viktualia

Muffins - vill inte skriva det här, men det är ett bra jobb som jag absolut skulle kunna tänka mig att ha.

• jenba

kan du avslöja vilken bransch?

viktualia skrev 2007-11-13 16:54:27 följande:
    Muffins - vill inte skriva det här, men det är ett bra jobb som jag absolut skulle kunna tänka mig att ha.
  • jenba

åååååå så skoj! imorgon alltså? jag ska hålla tummarna för dig! :D

• MuffinsTönt

Ok jag förstår Vickan. Menade förstås inte att du ska säga företaget, utan om det är en annan post/område eller samma post. Va bra att du har hittat ngt kul! *håller tummarna tills dess du fått jobbet*

• Ms K

ÅH vickan! *börjar pompomma lite i smyg för å hinna bygga upp en jämarns rungande effekt tills det gäller* Vet ju hur mycket du vill hitta ett nytt schysst jobb!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!