• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

godmorgon i snöovädret!

japp - idag har det drabbat Sthlm m fullkraft - HATAR snö!!

har varit på jobbet i drygt ngn timme men inte har jag fått så mkt gjort, sitter mest o irriterar mig på att bebis sparkar H E L A tiden så att ajg får halsbränna och rapar i ett! baah!

får nog stå o jobba idag tror jag

• jenba

godmorgon alla glada!!! :D

här har snön inte kommit än.... vilket jag skulle tycka om!! det är mysigt med snö så länge det inte blåser och blir allmänt slaskigt istället!

nu jobbar jag bara 4 dagar till sen bär det av till turkiet en vecka!!! jjjjiiiiiiippi!!!! förhoppningsvis får jag lite sol iaf! :D

vad har ni tjejer för er idag då?

• viktualia

Vädret är väldigt växlande här... för 5 min sen tittade jag ut och det toksnöade, men nu är det uppehåll så det verkar ha svårt att bestämma sig.

själv hävdar jag snart HELT övertygat att alla borde få semester i november. Urk vad seg jag är!!

• jenba

seg är jag verkligen! det känns som jag har varit det i två månader nu.... ända sen oktober började! men det kanske blir bättre i december, det är ju en mysigare månad än november..

viktualia skrev 2007-11-13 09:26:54 följande:
    Vädret är väldigt växlande här... för 5 min sen tittade jag ut och det toksnöade, men nu är det uppehåll så det verkar ha svårt att bestämma sig.själv hävdar jag snart HELT övertygat att alla borde få semester i november. Urk vad seg jag är!!
  • Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Haha - snöoväder med full kraft, dom här små flingorna?!

• viktualia

jenba - vad jag har för mig... fniss...
    Officiellt sett: arbetar
    I verkligheten: Halvsover och dumsurfar och undrar när det blir fika

• Ms K

morgon alla glada!

JA telis! Visst är det underbart!!! Åh nu känns det plötsligt heeelt ok att vara i kalla norden igen jättefina stora lapphanskar dalade ner när jag kom till jobbet i morse!

• Ms K

segdegvickan: Kanske införskaffa nytt te till datorsittnade på jobbet för lite schysst höststämning iaf? Finns ju jättemysiga & juliga och piggar upp lite!

• viktualia

matskedsgumman - jag har jättegott vitt te med hallonsmak här på jobbet, men det blev kaffe imorse.. Juligt vore kanske skoj.. hm... kanske ska shoppa nåt nytt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!