• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Anne, vad lustigt, jag såg ett jobb jag tänkte skulle passa dig. Tror jag. Vänta så ska jag leta upp det!

• Telemarkgrrl

Sorry anne, det var ju inte ett nytt jobb du ville ha. Läste lite för snabbt.

• Telemarkgrrl

anne, jag har inboxat dig här på BT.

• viktualia

Jag tycker att det snart är dags att vi startar det där trådföretaget som vi skissade på för en evighet sen... nån slags schysst konsultfirma var det väl?!?!

/Vickan som också vill förändra jobbsituationen

• MuffinsTönt

Hej! Nu är jag tillbaks efter jobbig träningspass o go sushi.

Msk
    Jo, det är bra tack! Här går det också sakta men säkert. Jag hjälper en doktorand syntetisera metaller som man har modifierat me. Tex byta ut ett ämne mot ett annat... ungefär. Jag har fått fram riktig bra resultat. Dvs jag har lyckats få fram ren produkt, vilket inte alltid är så lätt. Min handledare har nu sagt att hon förmodligen kommer att skriva en artikel om dem ämnen jag har hjälp till att göra. Hajar du/ni eller? Jag kommer med i en artikel!!!!

• MuffinsTönt

Hej! Nu är jag tillbaks efter jobbig träningspass o go sushi.

Msk
    Jo, det är bra tack! Här går det också sakta men säkert. Jag hjälper en doktorand syntetisera metaller som man har modifierat me. Tex byta ut ett ämne mot ett annat... ungefär. Jag har fått fram riktig bra resultat. Dvs jag har lyckats få fram ren produkt, vilket inte alltid är så lätt. Min handledare har nu sagt att hon förmodligen kommer att skriva en artikel om dem ämnen jag har hjälp till att göra. Hajar du/ni eller? Jag kommer med i en artikel!!!!

• MuffinsTönt

Va sjutton hände? Det blev ju dubbelt? Jaja, nu missar ni inte den stoooora nyheten iaf.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!