• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

och nu blev det inte nån lunchträning heller.. kollegan har säckat ihop... och det har ju egentligen jag också... efter min pissiga ångestnatt...

• MuffinsTönt

Heej Siis! Har OCKSÅ saknat dig! Även om jag inte alltid uttrycker det. Hej alla andra. *såg nya namn*

• Zozo

Heeej allihopa! *bankar ursinnigt på skrivaren som inte gör som zozo vill och klämmer fram ett ansträngt leende*

• Pela Pela

Jag vill gå hem nu!

När man äntligen sitter lite på hemmaplan och arbetar kan man väl få gå hem lite tidigare också eller?
    Håll med mig så kan jag säga till min chef att "dom sa det" om han skulle fråga ....

• Telemarkgrrl

Klart du får, Pela! Gå nu, omedelbart. Men åk inte direkt hem utan ta ett varv på stan, kika i någon affär, ta en kaffe, köp hem lite god fredagsmat och sen kan du åka hem.

• jolisa

oki, here goes

jag är 30 fyllda i somras
    1,64 cm lång
    skorstorlek 37-38
    är född i bangkok, bor nu i örebro
    Mammaledig just nu, annars säljare
    planerar bröllop till nästa sommar, ej bokat datum
    djur, hmm då väljer jag delfin dårå.

• Sister of the Night
    MuffinsTönt skrev 2007-11-09 12:31:36 följande:
    *jag mår illa* *lalala*
    ???????

*vinkar tebax till muffinspinglan*
  • viktualia

Jolisa - oj! örebroare - jag bor minsann i samma län som du... men motvilligt nog i hålan Karlskoga... och 77:a är du också! OCH lika lång som jag!! hihi! Extra välkommen!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!