• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

När pappa fyllde 60 ville han vara med familjen - sa vi drog ivâg till Köpenhamn över dagen, var pa Experiementariet och at sedan middag pa en liten mysig krog vid havet lite längre upp längs kusten. Men vi kom ju alla fran Skane...

• nennesjuttioåtta

zozo
    ja, vi har ju lite längre att åka, dessutom är vi utspridda... Min ena syster är i den större staden (nära Vickan, kom jag ju på nu! Måste dit och hälsa på... ) min andra 9 mil från mig och Päronen bor ju 25 mil från mig, så det blir lite logistik.

• Telemarkgrrl

Nenne, det här låter kanske corny och kanske lite för nära hemma men varför inte Borlänge? Om jag har fattat rätt så får alla ungefär lika långt att åka. Hotell Brage ska vara fint och så har dom väl ett ganska nytt äventyrsbad och nåt sånt där teknikmuseum där man kan ratta på saker och en skidbacke om ni vill klämma lagg.

En kryssning låter ju utmärkt, fast det blir ju lite synd om syrran som ska sitta fastsurrad?

En helg i Stockholm? Att bo i en gammal cell på Långholmen kan ju vara spännande för dom små barnen och så kan ni gå på Skansen. Och om ni nödvändigtvis måste bada så har dom en utomhuspool på Erikdalsbadet.

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Idag var det fredag här, tjofadderittan tjohooo!

• MuffinsTönt

Morrn tjejer!!! Idag är det FREDAG!!! Igår var gick hela kemigänet (dvs doktoranderna + oss,ex-jobbare) ut o käkade mat o drack öl. Jättemysigt! Men sjutton att det ska ta 45 min för att komma hem. Normalt tar det 15-20min. Jäkla västtrafik. Man kan inte sluta bli förvånad när det gäller dem. iaf, det var kul! Nu ska jag försöka göra mig iordning o gå till skolan.

• Zozo

Fredag!!! Och TUSEN saker att göra innan jag far ga hem och da har vi lite optimistiskt planerat att hinna till Ikea innan de stänger...

Igar firade vi 14 ar!!! Inte dumt alls Vi var sa trötta att det blev mysig middag hemma (Länge leve snabbköpets frysdisk..) med lite champagne.

Maken hävdar att vi skapat pyret igar.. Han tyckte tom att man bara skulle nuppa en gang i manaden för att "vara säker pa vilken dag det blev"!!! Och att vi borde haft foto fran middagen fôr att kunna visa pyret (som man naturligtvis skapar pa första försöket...). NOT! Hur kul hade NI tyckt det var om föräldrarna kom med en bunt foton och sa "nämen SE här hur vi hade det kvällen när du blev till"!!

• Telemarkgrrl

Hahahaaa, åh vad gulligt, Zozo! Tänk om han har rätt, det vore ju otroligt coolt!

• Zozo

Hmmm.. ja, men jag FÖRSÖKTE förklara att det inte var riktigt rätt tid i manaden och att det kan ta lang tid, men det ville han inte alls lyssna pa Han hävdade klart manligt att HANS sma grodyngel naturligtvis var starka... suck!

• MuffinsTönt

Hahaha! Vilken romantisk man du har Zozo. Det har jag missat totalt!!

Nämen, va säger jag! Han är ju fransman!

• Zozo

Nja, han hävdar själv att han minsann inte alls är romantisk men en macho-man.. Naja, det kan han ju fa tro om han vill det

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!