• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Jolisa/Vickan

Kusligt värre ju

• jolisa

Viktualia-oki,karlskoga där har man jobbat ett tag, på Transcom, dock inte längre.

• jolisa

Nä, nu ska jag hämta kidsen på skola å dagis, sen upp på stan, ungarna ska köpa present till pappsen.

Kikar in när jag är tbx, so long så länga:)

• viktualia

Det verkar vara en och annan som har passerat Transcom... själv är jag inflyttad från Uppsala. Jobbar gör jag i Karlstad så Kga är min lätt ofrivilliga sovstad. (Maken har fast jobb i Kga, jag har projektanställning därav bostadsortsvalet)

• Zozo

Pappsen! Du sa det! det är ju svensk fars dag ju! Ah, varför kan de inte ha den pa samma dag i alla länder för!!!

• Pela Pela

Å Tellis, tack vad snäll du är!
    Men än har hon minsann inte gått.....

• viktualia

Sånt där med fars och mors dag är helt ignorerat i min värld... har aldrig brytt mig... men mina päron kanske skulle behöva lite uppmuntring efter deras vattenläcka i köket igår.. hm...

• MuffinsTönt

Sjutton va trögt det går! Är så sömnig/trött o omotiverad. Speciellt när det är fredag o jag vet att jag inte kan göra ngt mer/forsätta förrän nästa vecka. Och gör jag ngt idag så får jag komma in imorrn och forsätta.

Frågan är, orkar jag vara ambitiös i helgen?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!