• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2007-11-15 13:55:29 följande:
    Nenne - sorry, men Sis kommer INTE avslöja vad det är här i tråden.... hon ÄR hemliga klubben...förresten: ÅDERPÅLE på er!
    *surar en kort stund* Nä, jag vill inte veta ändå.

Åderpåle är nog fan det fulaste ord som finns.

pubeshår!
  • viktualia

Pubeshår ligger bra till på "fulordlistan"

Förresten: dagens minst nödvändiga fråga: Vad har ni för skärmsläckare?!?!
    Själv har jag ett bildspel över gamla Pommacreklambilder och det är så SKOJ!!

• Telemarkgrrl

Vickis, jag har ingen skärmsläckare. Men jag har min bild här från BT som skrivbordsbild.

Vickis igen, jag upptäckte just burken med kanelmandlar som jag fick av dig i köket. Men hjälp vad goda dom är!!

• nennesjuttioåtta

nåt ljusspel som är standard på macen

• viktualia

Telestubben... gaaaaaaaaa nu blev jag godissugen... de där är verkligen GRYMT goda.... ujuj....

Min bakgrundsbild här på jobbet är en bild på maken och mig från sommarens kanothajk! Vi sitter i en kanot och jag fånar mig lagom..

• viktualia

fy vad tråkigt jag har här... inga skojiga kollegor att fika med, konstiga arbetsuppgifter och som enda tröst: webradio med schysst jazz... hm... får väl se framemot fredagsfesten imorgon...

...imorgon ska jag dessutom träna spinning på lunchen (enligt plan A) och åka till stockholmen på kvällen - intensiv helg väntar... hm... kanske skulle ge upp jobbet nu och åka hem och sova?!?!

• jenba

japp det har jag!!!
    det var skoj! :D har du?

nennesjuttioåtta skrev 2007-11-15 14:27:02 följande:
    jenbaahaa! har du gått i Falun?
  • nennesjuttioåtta

hehehehe japp, men inte på högskolan utan på gymnasiet. Känner en kille som gick i den klassen genom min man. men vågar knappt avslöja vilken... men är frestad.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!