• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

Så Både Anne och Zoz kör utan luva nu men vad roligt!!

shit vilken förändring av tråden-

först snartis, sen frullan, sen Jessie, sen jag och sen har vi Nenne o tubbies och Zoz, Anne och Vickan (du kom sist då du ff fegar lite )

då har vi Matskedsgumman, Sis, Mrs O (eller hur var det där - är du klar kanske?) Pela (samma sak där) och vår lilla Muffins (men du kan nog vänta ett tag)

har jag glömt ngn? vad hände m lady o lufsen mfl?

• Oms

godmorgon girls - har vait på jobbet i 2½ timme redan och e igång! igår var jag och pratade m en BM på förslossnignen på Danderyds sjukhus ang hur jag ska föda... det e f-n inte lätt alltså! Pest elle kolera står valen mellan - kul va?

jag har till på tisdag på mig att bestämma mig om jag vill föda vanligt eller m snitt. efter att pratat m två olika sakkunniga i frågan står jag nu en mer kluven till beslutet - jag vill INTE fatta ett beslut i frågan men det e bara jag som kan det - bläh!

vad mkt lättare allt hade varit om detta varit min första graviditet - då hade jag ju inte kännt till alla tänkbara komplikationer och nog valt vaginalt och sen lita på att de omkring mig vet bäst - nu vet jag ju att det inte är så utan att valet därför är mitt för att jag ska få en så pass bra upplevelse som möjligt - och hur vet man innan hur det kommer att bli...? *sucakr högt o tydligt*

• jenba

här verkar många haft saker att säga ;D
    finns det något dagens tema?

:D:D:D:D

• Telemarkgrrl

Hur stor är sannolikheten att det blir komplikationer den här gången? Är den högre för att det blev det förra gången? Annars säger dom ju att det är lägre risk för komplikationer vid en vanlig förlossning än vid snitt.

• Telemarkgrrl

Fniss, jo du jenba, här finns det folk som tycker saker. Men dagens tema? Allt och ingenting antar jag.

• jenba

det låter ju trevligt! ;D det kör vi på!
    ok, idag har jag tagit första järntabletten som jag måste ta eftersom det verkar inte finnas så mycket i min kropp. så jag går nu och väntar på att min mage ska säga stopp!

hihihih

Telemarkgrrl skrev 2007-11-07 10:09:30 följande:
    Fniss, jo du jenba, här finns det folk som tycker saker. Men dagens tema? Allt och ingenting antar jag.
  • viktualia

Omsan - jag skulle nog sätta Anne sist på den där listan.... där låter det som att skarpt läge dröjer ännu mer... Och att vi är många har väl nåt att göra med åldern kanske?!?!

Och din ångest inför förlossningsbeslutet - hemskt svårt! *kramar om och hoppas att din uppenbarelse kommer och är väldigt övertygande*

• viktualia

jenba - välkommen till pladdertråden! Här har vi, sen förra sommaren, kacklat om allt och inget. Vill man vara med, så får man presentera sig i följande presentationsenkät:

ålder
    längd
    skostorlek
    sysselsättning/bransch
    landände
    status på bröllopsfronten
    vilket djur är du?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!