• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Gomorrn!! Det är torsdag o imorrn e dt FREDAG. *yippie*

På tal om glögg, läste i tidningen att det finns glitterglögg på systemet.

• Telemarkgrrl

Glitterglögg? Glögg med glitter i eller utanpå eller vad?!

• viktualia

Förresten har jag dagens grubbel på lager:

På lördag blir det en märklig form av kräftskiva i min värld. Det enda som är givet är att det kommer finnas ca 5 äkta Hjälmarkräftor per pers. Vad i hela friden ska jag hitta på för tillbehör/utfyllnad... som är en mix av smalmat (till mig) och rejäl mat (till två hungriga vargar)... maken är den fjärde personen men han är inte så kräsen åt nåndera hållet.

• Zozo

Tack för proportionerna vickan..

Hmm.. kan du inte göra nagon matigare soppa till förrätt med nagot gott bröd till och ev nagot att breda pa brödet - typ tapenade eller nagon annan röra; Sa kan du bara äta soppan och dra in pa tillbehören sas..

Samma för efterrätten.. en exotisk fruktsallad tex med glass och nötter till...

• Zozo

San dâr "plockmat" av olika slag är ju suveränt - da kan man välja det smala och ända äta som alla andra typ

• viktualia

Soppa till förrätt var en bra idé! Ska fila på den! Det kanske kan stilla de hungriga vargarna (= två av mina goaste killkompisar som är grymt vältränade och alltså hungriga vargar)

• nennesjuttioåtta

vickan
    en liten tunn paj med västerbottensost och örter kanske passar till?

• viktualia

nenne - det passar skitbra, men det är ju galna mängder kalorier i... hm... och jag är ju typ besatt av goda ostar... där just Västerbotten står högst i kurs.. hm... så därav problemet...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!