• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Vickan
    Två st fiender låter inte så farligt! *håller tummarna lite extra*

Prova sötpotatis det går. Vi brukar äta den kokt, mkt gott.

• viktualia

Förresten - mysko att jag inte är Zlatan och får 417 miljoner i lön.... *kliar mig i skallen* HUR kunde jag hamna på ett så dåligt betalt jobb.. nåt gick snett - men vad?!?!?

• Zozo

Ja precis Vickan! jag kan OCKSA sparka pa en boll!!!

• viktualia

jaaaa alltså.. jag kanske inte är lika bra som Zlatan på att sparka boll... men jag skulle faktiskt kunna nöja med mig halva hans lön... det skulle jag... faktiskt.....

• Telemarkgrrl

Vickan, det där var väl hans lön fram till 2012 eller nåt sånt? Mao så hinner du, du har ju fem år på dig.

• viktualia

Zozo - tjaaaa faktiskt... till och med det...

hm.... på anställningsintervjun igår fick jag uppge löneanspråk... hm... inte "riktigt" i Zlatans divisioner....

• Zozo

Förresten, pa tal om skorsten...

Vi har ny tv och tillfälligt en massa kanaler som jag aldrig sett. Halkade in pa en kanal av MTV-typ men pa 80-talstema igarkväll. Heeeeelt underbart!

Jag hade faktiskt aldrig sett Abbas video till "Whats the name of the game"!! Den är ju helt otrolig! Jag trodde jag skulle kissa pa mig! Rödvitrutiga gardiner och Fia med knuff!!

• Zozo

Sedan var det ju Michael Jackson med en helt otrolig näsa, Locomotion med en vâäâldigt ung Kylie, Queen i begynnelsen med stooooora harkalufser... Moahahahaha!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!