• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

L&L - tack för ditt grattis i "förnuftstråden"... jag känner att jag håller på att bli elak där så jag lägger ner min röst där.

• Lady o Lufsen

...varsågod!
    Jag har också lagt ner den...

• MuffinsTönt

Va konstigt! Jag läste precis den tråden o så komenterar ni det här. Vilken slump!

• viktualia

shit... borde verkligen jobba men plötsligt sitter jag och försvarar polis och socialtjänst i en annan tråd som heter nåt med "han kan bli av med sin dotter". ujuj... inte riktigt vad jag väntar mig på BT... men här händer ju det mesta ... förvisso

• Lady o Lufsen

Vickan...jag har också läst den tråden (och de andra med samma nick) och det verkar inte vara stabilt på något plan där...?

• viktualia

L&L - jag har också för mig att jag sett nicket på andra ställen.. hm.. insåg just vilka trådar... MAJ GODNÄÄÄÄS... tjejen behöver stöd...

• Telemarkgrrl

Jag håller med Zozo, köttbullar (särskilt mammas gjorda på kalvfärs) är det enda som är viktigt på julbordet. Och dom blir bara ännu godare kalla på juldagsmorgonen.

• Lady o Lufsen

Ja, det kanske hon behöver...men jag tror att det behövs ett helt annat typ av stöd än vad NÅGON på hela BT kan erbjuda...tyvär.

• Telemarkgrrl

Oj, jag trodde att jag hade kommit in på FL där ett tag....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!