• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Fn! Jag har en massa tjafsiga kunder att ta itu med idag .. Vill inte! *lägger armarna ikors och stirrar surt framför mig*

• viktualia

Zozo - själv tände jag just ett ljus och bestämde mig för att det var mysdags här på jobbet. och tar samtidigt i tu med skittrista, under lång tid uppskjutna, uppgifter....

• nennesjuttioåtta

haha, jag har ju en ljusslinga här, dags att tejpa fast den runt skärmen. *mys*

• MuffinsTönt

Haha!! Ser du ngt överhuvudtaget me ljusslinga runt skärmen?

Lady
    Va? NEJ! Jag har ingen backup på den. Åh, ska jag behöva skriva om allting. Orka inte, fast jag har ju inget annat för mig.

• MuffinsTönt

Hehe! Jag hade visst en backup i skickat-mappen. Du bör fått den nu eller snart. *...*

• anne på grönkulla

Lady, jag tänkte på en sak till med den där tjejen - om ni gör nåt för henne, är det då inte viktigt att ni gör det just för henne? att ni inte tar er an att vara stöd o sen plötsligt släpper om hon t ex skulle bli osams med din dotter eller så menar jag? Hon behöver nog nån vuxen som ställer upp på henne verkligen för sin egen skull, föreställer jag mig? Knepigt...

• Lady o Lufsen

muffins geek: Jag har svarat på ditt mail som brottades med hotmail

anne:Du har helt rätt och vi har inga som helst intentioner att släppa tjejen även om dottern och hon blir osams...att få till en sådan relation blir ju onekligen lite knepig för vi vet ju inte hur hon i en så´n situation skulle ställa sig till oss...hon kanske inte vill då? ONEKLIGEN KNEPIGT!!

• viktualia

Enligt div gissningar borde Omsans kejsarsnitt vara avklarat nu och jag fortsätter mitt pompomande/tumhållande för att allt ska gå/har gått bra...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!