• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Men nu MASTE jag ocksa kolla den traden ju!!!

• Zozo

Jisses... plötsligt förstar jag killen som inte vill ha barn...

• Lady o Lufsen

...den där tråden om socialen, polisen och bråk ledde mig till en fråga som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla (jag vet heller inte bakomliggande orsaker mer än att något är väldigt tokigt...)...har ni kloka människor lust att hjälpa mig att få en lite klarare bild så att jag har lättare att fatta ett beslut och därmed finna en bra lösning?

Absolut inte nödvändigt just nu- det är fredagsmys som gäller för alla ju!!!

• MuffinsTönt

Åhh! Fy va jag lääängtar till jul. För då ska vi åka bort. Bo på hotell, mysa och bara vara tillsammans. *glider på små rosa moln* har redan börjat drömma. Va ska jag ta me, hur ser det ut... En sak är säker... Snart ska jag gå på LUSH-shopping. Tänk att få krypa ner i ett härlig skumbad. Baaara en månad kvar. För första gången så längtar jag till jul.

Just det, förmodligen ska vi åka skidor också. lite grann iaf.

• Lady o Lufsen

Åhhhhh....LUSH- bara doften nära affären gör ju att man vill myyyyysa...har du provat badbomben med rosenblad och pärlor med olja...vet inte vad den heter?

• MuffinsTönt

My lady
    Jag har inte provat en enda!!! *snyft* har ju ingen badkar. MEN.. det tänker jag banne mig ha i hotellet. Har tom tänkt köpa en badbomb till varje kväll. HAHA!!!

• Lady o Lufsen

AHHH.....SÅKLART att du ska pröva allt!!!!!!! Lycka till och ha det jättemyyyyyyysigt!!!!!!! Vill du ha det mysigt så är LUSH det riktiga!!!!!

• viktualia

Lady o Lufsen skrev 2007-11-23 17:31:09 följande:

...den där tråden om socialen, polisen och bråk ledde mig till en fråga som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla (jag vet heller inte bakomliggande orsaker mer än att något är väldigt tokigt...)...har ni kloka människor lust att hjälpa mig att få en lite klarare bild så att jag har lättare att fatta ett beslut och därmed finna en bra lösning?Absolut inte nödvändigt just nu- det är fredagsmys som gäller för alla ju!!!
    Är kanske hemskt trött i skallen, men förstår inte vilken frågeställning du syftar på. Om du inte vill lägga den här, kan du väl maila eller inboxa!

/Vickan
    som åkt på shoppingrunda med egen BIL idag.. hur stort som helst!
  • Lady o Lufsen

Vickan, jag tänkte på tråden som vi kommenterade tidigare...
    Den fick mig att ta tag i funderingar kring en situation här hemma...min äldsta dotter har en klasskompis som inte har det bra hos sin mamma och pappan har ny familj på annan ort...den här tjejen har sovit här hela helgen, är ofta deprimerad och gråter...hon berättar inte mycket om sin situation ens till vår dotter men jag förstår att något är galet (och det förstår ju vår dotter också)- min helt vilda gissning är alkohol och /eller psykiskt illamående hos mamman. Mamman ringer bara sin dotters mobil så henne har jag aldrig pratat med...
    Nu har frågan kommit upp om julen...känns lite jobbigt trots att vi vet var vi står i frågan- det är bättre att hon firar jul med oss än i tråkigheter! Samtidigt kan jag undra hur mycket tråkigheter man har när man är villig att fira jul hos nästanfrämmande människor...När jag igår pratade med tjejen så vill hon hellre vara här än hemma och på min fråga vad mamman skulle svara så sa hon att hon INTE trodde att mamman skulle gå med på det...

• MuffinsTönt

Lady
    Oj,vilken dilemma! Men menar du att hennes mamma lät henne fira jul hos er?

En förändring i julplaneringen! Vi ska troligtvis inte åka skidor. Utan vi ska bo på hotell och irra runt i STOCKHOLM. Jag har inte hittat nåt hotell me hyfsat mysiga rum. Grand hotell såg lovande ut men 50kvm för ett rum! Nja... Prinssesan Lilian har en egen svit kallad efter sig, den är på 330kvm o kostar 55 000. Varför inte! Grabben har spanat in Nordic Sea och sen har vi snubblat över Hellsten hotell. Mkt färgglada rum och ganska orginellt. Det är visst inte så lätt att hitta hotell. Vilket I-landsproblem!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!