• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Lady o Lufsen

Nämen!!!!! Åh, vad spännande GRATTIS!!!!!!!

...nu är jag lite smått pirrig...ska en bebis komma imorgon- på min äldsta dotters födelsedag...tänk för 15 år sedan låg jag där...på förlossningen!

Omsan- vad roooooligt!!!!

• Lady o Lufsen

Tack vickan- jag har läst och skickat ett till

Nu ska jag gå och zzooooova- sov gott alla och kram till dig vickan!

• MuffinsTönt

På tal om mejl. Jag har suttit och klurat på ett problem idag. Kom på att jag behöver fråga någon om det. Minns att du, My Lady, har skrivit om det här. Är det ok om jag ber Vickan om din mejladress? Eller så har du min mejladress redan?

• Lady o Lufsen

Absolut muffins geek!...(men jag vill inte bli outad )
    Vickis- helt okey att lämna ut min adress.

• Lady o Lufsen

Nix...jag har inte din adress muffins...

• MuffinsTönt

Tack! Åkaj, Ingen ska bli outad. Allt sker "bakom tråden". Jaja, go natt. Nu ska jag gå och lägga mig o grubbla lite.

• Sister of the Night

*kikar in*

Wow Omsan. Så otroligt häftigt. Grattis!! Med andra ord en liten.... Skytt?

• viktualia

Godmorgon!

Måndagar är spännande dagar, hur länge håller man sig vaken?! Och nästa fråga: Det är olika typer av jobbfester de kommande tre fredagarna - vilka ska jag gå på?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!