• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

L&L - man roar sig med att hålla koll på gamla och nya vänner på div sätt, babblar lite i grupper och letar rätt på fler gamla bekanta. Jag tycker att det är störtlattjo, men jag hör ju till världshistoriens nyfiknaste också.

Avanonymiserat - jo det är det, men jag har noggrannt gått igenom alla inställningar och sett till att jag är precis så privat som jag vill vara. Den som söker på mitt namn på FB hittar bara namnet och en liten presentationsbild - resten av min info måste man vara kompis med mig för att kunna se.

Om du vågar dig in där kan du få "träffa" Anne på Grönkulla, Muffins, Zozo, Telestubben och mig under våra riktiga namn och med våra riktiga bilder.

• MuffinsTönt

Asså, jag har inte blivit FB-frälst. Antingen är jag osocial eller så är du,Vickan översocial.

Själv är jag nöjd med julplanering. Två julbord,kanske tre o sen fira nyår långt långt borta.

• viktualia

Muffins - det är jag som är översocial och har fler vänner än jag kan hålla reda på *asgarv*

• Lady o Lufsen

Men nu blev jag ju nyfiken ju...på era bilder i alla fall!
    Vad gör man för att komma in där? Måste man registrera sig först eller kan man bara "gå" omkring och kika?

• Lady o Lufsen

Vad synd...jag som är sååååå nyfiken!

Kan man inboxa bilder här på BT?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!