• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Jag som tycker att min lillebror (förr -79) är liiten!!! (Naja, bara barnet da)

• nennesjuttioåtta

läskigt värre. Kollade in Leksands laguppställning och de som såg ut som ens ålder är födda typ 84-85, medans enda riktiga gubben med flint och snusgrop är 77:a.

• nennesjuttioåtta

ja, där var det svårt att förlika sig med att de med värsta skägget a la Falconreklamen (real thick!) är 7-8 år YNGRE än vad en annan är...

• nennesjuttioåtta

å de som det börjar glesa ur på är lika gamla...

• anne på grönkulla

Gaaaaaaaaaaaah, vissa dagar känne rman att man lever. Har hållt igång i 15 timmar o banne mig inte haft en lugn minut... LEDARSKAP!!!!

• viktualia

På FB har en gammal klasskompis från högstadiet addat mig och troligen kommer jag träffa ett gäng ur den kategorin (inkl henne) när vi ska ut på juldagen. Insåg att jag inte sett några av dem sen vi slutade 9:an och att det är snart 15 år sen... ujuj

• MuffinsTönt

Herregud! Man undra som hände...

Argh! Kan inte gå förrän halv och jag har inget att göra. ARGGGH!

• Lady o Lufsen

...för att återgå till matpratet så kan man- om man vill undvika att dubbelpanera med mjöl, ägg och ströbröd- doppa i ägg och sedan mixade nötter av olika slag ex. pinje,cashew och/eller valnöt...eller rostade sesamfrön.

Hej på er alla glada!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!