• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • anne på grönkulla

jag tog oxå mina piller på kvällen, när jag borstade tänder mm. Det funkade utmärkt. I början försökte jag ta dem på morgonen men då mådde jag illa - sen gick det nog över, men gick att hantera med att ta dem på kvällen.

• anne på grönkulla

bortsett från det där med illamående precis i början har jag aldrig mått dåligt av dem. syrran däremot klara absolut inte att ta kombinerade ppiller - hon mår pyton säger hon. så olika kan det vara - vi borde ju ha samma förutsättningar kan man tycka...

• Zozo

Japp och jag fick enorma problem av p-pillersort nummer tva medans nummer 1 hade fungerat finfint i flera ar...

• Zozo

Sin egen vâg de gar... *sagt med Yoda-röst*

• Zozo

"Ah va bra! Om man äter spenat gar man ner i vikt.. funkar det om man äter gräddtarta med, för jag gillar det tillsammans..."

OK, jag överdriver liiite... tyckr bara att man kan tanka lite logiskt själv...

• MuffinsTönt

Hehe! Om´te funkar som bantiningsmedel skulle jag se som Rickie Lake. Ena månaden smal, andra månaden tjock.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!