• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Hörrni!!! det var ju fredagsparty här Jööööö!

Själv vill jag ha en färgglad drink! Vid lunchen diskuterades bortglömda artister.. här är en sån... SHIT hon håller i ett gosedjur, inte en megasn*opp.. men det ser nästan ut så... *hoho*

• Zozo

Hmmmm.. vad vill JAG ha da??? *funderar*

Jo, jag vill nog sla till pa stort och dricka champagne! Man far ju passa pa om det nu en dag skulle vara sa att man inte far dricka alkohol pa ett tag...

*springer raskt ut i butiken och haffar ett par fina pavor*

• Zozo

Förresten, pa tal om skorsten... När jag var och handlade lunch pa snabbköpet sa vara alla eleverna fran skolan intill där sammtidigt. Vid kyldisken stod en ung kille och latsades prata med sin polar och stoppade plötsligt ner en cocaburk i fickan.
    Jag blir sa arg! Och sedan vet jag inte vad jag ska göra! Jag har lust att bara ga fram och skaka killen för det är sa himla onödigt! Men samtidigt har jag inte minsta lust att skvallra eller anmäla honom.

• viktualia

jag drömde ju om färgglad drink tänkte jag...

ooo SHIT!!! det är bara drygt två timmar kvar att jobba, sen drar omklädningsprojektet igång innan förfesten och sen galan... kanske borde jobba lite... ehum...

• Zozo

Wow.. jag har MINST 4 h kvar och det är totaldött här...

• Telemarkgrrl

Idag på lunchen hamnade jag bredvid en som ska vara så himla rolig jämt. Han berättade ett skämt som inte ens var kul så jag kommenterade inte det, så efter ett tag så säger han till mig "du kanske inte fattade skämtet eller är du lite trött idag?". Men aaaaaaaaaaaah, MÅSTE man skratta åt andras skämt eller?!

• Zozo

Hahaaha.. naja för att inte förpesta Vickans MSN sa kan jag ju skriva mina roligheter här:

Vad folk skrivit till sina försäkringsbolag:

"Damen med kundvagnen befann sig över hela parkeringen. Jag var tvungen att väja ett antal gånger innan jag träffade henne."

"Fotgängaren hade ingen aning om vilket håll han skulle springa åt så jag cyklade på honom."

"Den indirekta orsaken till olyckan var en liten man i en liten bil med en stor käft."

"En osynlig bil uppenbarade sig från ingenstans, körde på min bil och försvann."

"Lastvagnen stoppade och jag stoppade. Lastvagnen startade och jag startade. Så stoppade lastvagnen, det gjorde inte jag."

"Det är så fånigt. Olyckan orsakades av att vägen svängde och att jag inte gjorde det."

"Jag körde tillbaka lastbilen till jobbet men tog fel på infart och törnade emot en stolpe som inte finns på vår perkering."

"Jag hade lagat mat i 40 år när jag somnade och glömde spisen på."

"Jag lämnade min Ford utanför fastigheten. När jag kom ut igen fann jag till min förvåning en Opel."

"Jag trodde att fönstret var öppet, men jag märkte att det var stängt när jag stack ut huvudet genom det."

"Förutom kassaskåpet fattades också mina skrivsaker, varför jag dröjt med min anmälan."

"Ett hjul åkte i diket, min fot hoppade från fotbromsen till gaspedalen, for över vägen till andra sidan och hamnade mot en trädstam."

"Jag tutade, men bilhornet gick inte, för det var stulet."

"Sedan jag kört förbi hotell Horpe kommer jag ingenting ihåg tills jag fick syn på konstapel Johansson."

"Jag trodde rutan var nedfälld, men jag märkte, när jag stack ut huvudet genom den, att den var stängd."

"För att undvika kollision körde jag på den andra bilen."

"Jag stannade vid övergångsstället då motparten körde mig i stjärten utan min tillåtelse."

"Den döde kom cyklande från vänster."

"Min man mådde illa, så det gällde att få tag på en annan man."

"Jag återvände hem, men tog fel på hus och törnade emot ett träd som inte finns på min tomt."

"Lastbilen körde på min bakdel så min fru fick ont i halsen."

"Den andre föraren ändrade sig plötsligt, så det fanns ingenting annat att göra än att köra på honom."

"Jag kan inte betala reparationskostnaderna, ty jag underhålles av min svärmor eftersom min hustru dog för tre år sen."

"Jag föll i vägbanan, min man fortsatte med sin moped och körde sedan i diket. Om jag fick hjälp eller om jag reste mig själv minns jag inte. Men när min man kom tillbaka och fick se att jag överlevt blev chocken för svår för honom och han föll ner avsvimmad."

"Jag körde över en karl. Han erkände att felet var hans för han hade blivit överkörd förut."

Ur Läkarintyg
    "Enligt hustrun har hans personlighet förändrats och impotensen medför förutom nervösa besvär för hustrun även ökade ekonomiska utgifter genom behov av att leja hjälp."

• Telemarkgrrl

Hahahaaa, jag är visserligen trött men dom där fattade jag!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!