• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Näe..? Verkligen?

Naja, kan man heta Brad Pitt sa...

Fast det skulle ju vara ännu bättre om han hette Dick Pitt!

• MuffinsTönt

Hej tjejer! Hr inte varit här inne på hela dan. Det är inte för jag har mkt att göra. Nope! Har slöat o sen gått på afterwork.

Telis
    Tack för tipset! Har skrivit upp det. Jag har kollat lite på vad som går runt nyår. Har hittat bla:

Carl Einar Häckner: Pusseldrömmar
    Sveriges historia - 1000 år på 100 min, teater
    Julfrossa - en oas i julstöket för hela familjen, familjejulshow

Carl Einar missade vi eftersom jag var borta under sommaren. G gillar Sveriges historia, det är kanske ngt kul.

• Ms K

Hej hopp alla sockertoppar!!!

Fullt med ös hör, ingen tid till datorsittande men ni ska inte tro att jag glömt er

MEN! Har ni hört att min lillasyrra är på radion igen!

Puss och kram på er, ät mycket pepparkakor nu

• viktualia

Matskedsgumman!!! trevligt att du tittade förbi!

*kram*

/Vickan som hade skoj på julgalan men tyckte att det var ännu mysigare att komma hem - maken kom hem efter en vecka på vift! MYS!!

• Ms K

Anne hahahaha what? låter askul - skulle behöva en släng av bilsimulator-övningskörning, blev sååå skraj när jag skulle köra bil härromdan, har inte suttit i et förarsäte på över ett år!!! men det gick bra som tur var.

*fick en släng av inspiration* Funderar på att köpa en nintendo wii till fästmannen i julklapp, men då måste jag ju köpa nått kul spel med - kanske ska kolla om man hittar nått tyo bil/race spel! vore kul!

Vickevire! Kraaaaam! Åh jo jag såg det lilla jag backtrackade tillbaka i tråden för att läsa ikapp att du vart ute på en av dina sedvanliga sverige-backpackingresa igen. Fattar att det var supermysigt att komma hem igen, speciellt nu i dec på adventtid när det är super-legitimt att mysa till det ordentligt om kvällningarna!

MISS YOU ALL SO MUCH!

• viktualia

Ööö joo jag backpackade i helgen som gick.. å helgen innan det... jaa lite då och då...

Den här helgen är dock resfri. Maken kom som sagt hem från tjänsteresa igår kväll och det är så NAJS att ses igen! Han hade varit borta sen i söndags.

Nu vankas örtmarinerad kyckling med grönkål och potatisgnoccis här! Vinflaskan är uppkorkad också!

Bilsimulator - shittans! Vore kanske något! Helst med en puckad kopplingspedal också!!

God adventlördagkväll på er!!

• Ms K

Åh vickan låter grymt skönt! Bon apetit och ha det så härligt ikväll och i helgen! Middan låter mums fillibabba Själv gjorde jag ungsrostade rotsaker (potatis, sötpotatis, rotselleri, palsternacka, morötter och lök) med timjan och rosmarin, och en kräm på turkisk yoghurt med mosad mager fetaost i till = MUMS! var kanongott och superenkelt! Hett tips för söndagsmiddan mao.

och...

...NI alla: Ni måste kolla in adventskalendern på tv med! Såg första avsnittet idag, och gud så bra den var ska fasenimig se den i år varenda avsnitt! var länge länge sen sist.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!