• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

*Zozo gnider sina sträckta hälsenor efter allt hoppande*

Hmmm.. jag känner mest fôr att skicka trevliga brevbomber i julklapp just nu.. *Sma horn börjar sticka upp ur haret*

• MuffinsTönt

Sis
    Hittade en hemsida som kan trycka upp affischer min storlek 20x30 cm och max 50x75cm. Största kostar 200kr + frakt. Ska försöka få fram hemsidan.

Enkät...

Tre saker jag önskar mig: mobil, kamera, solresa
    Tre saker jag önskar mig med inte kommer få:solresa,kamera o längre och smalare figur
    Tre saker jag ska ge bort: grytlapp,grytlapp,grytlapp

• viktualia

Sis - japp det var materialisten Vickan som skrev enkät!

Änglaprydd fönsterbelysning - hur ser den ut och var hittar man den?!? *nyfiken*

• Sister of the Night
    Zozo skrev 2007-12-04 13:34:45 följande:
    *Zozo gnider sina sträckta hälsenor efter allt hoppande*Hmmm.. jag känner mest fôr att skicka trevliga brevbomber i julklapp just nu.. *Sma horn börjar sticka upp ur haret*
    Det är bra ändå, tack!
  • Sister of the Night
    MuffinsTönt skrev 2007-12-04 13:38:35 följande:
    SisHittade en hemsida som kan trycka upp affischer min storlek 20x30 cm och max 50x75cm. Största kostar 200kr + frakt. Ska försöka få fram hemsidan. Enkät...Tre saker jag önskar mig: mobil, kamera, solresaTre saker jag önskar mig med inte kommer få:solresa,kamera o längre och smalare figurTre saker jag ska ge bort: grytlapp,grytlapp,grytlapp
    Intressant!! Ja, fixa snälla!
  • Sister of the Night

*läser sitt inlägg och fasar* Ah-mähhhh!!! Muffin, jag syftade på SIDAN!!!! Inte din figur!!!

• Sister of the Night
    viktualia skrev 2007-12-04 13:38:40 följande:
    Sis - japp det var materialisten Vickan som skrev enkät!Änglaprydd fönsterbelysning - hur ser den ut och var hittar man den?!? *nyfiken*
    Du får ett litet svar på msn....
  • MuffinsTönt

Sister of the Night skrev 2007-12-04 13:42:30 följande:

*läser sitt inlägg och fasar* Ah-mähhhh!!! Muffin, jag syftade på SIDAN!!!! Inte din figur!!!
    Hahaha! Det var vad jag också trodde, sidan alltså. Figuren får jag drömma om snarare...
  • Sister of the Night
    MuffinsTönt skrev 2007-12-04 13:49:21 följande:
    Sister of the Night skrev 2007-12-04 13:42:30 följande:Hahaha! Det var vad jag också trodde, sidan alltså. Figuren får jag drömma om snarare...
    Samma här....
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!