• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

äsch... maken fick för sig att glo på trist tv... så jag häckar väl här!

maten blev jättegod! en italiensk chardonnay passade bra till också, även om jag troligen hade valt nån lättare rött vin om jag hade hittat på ett passande vin.Glömde att skriva att det var saffransås till också. Receptet kommer från senaste numret av AlltomMat.

Matskedsgumman - lät som vrålgod middag!

Adventskalendern - jaa nåt avsnitt brukar jag alltid se. Men jag saknar Sunes jul allt vad jag kan... undrar om den serien finns att köpa?!?! Det vore nåt för mig med dålig humor!! *garvar*

• MuffinsTönt

Heej allihopa!!!

Nu har vi bokat! Vi ska bo på Elite Palace Hotel Dem har ett boka 3 nätter betala för 2. Sen slängde vi in en till natt för det var så himla billigt Totalt ska vi va där 4 nätter. Har även bokat tågbiljetter, 1a klass för 1200/person tur&retur. Det är helmysko för på vissa tider kan det va nästan 300kr billigare med 1a klass än 2a klass.

Åhh, va jag lääääängar till jul!!!!

• MuffinsTönt

Shiit, jag kan inte sova! Är alldeles för sprallig för det.

• MrsO

här var det tomt...

Nu har jag iaf fått upp lite stjärnor och stakar i fönstrena... nu saknas bara snön...

Hoppas ni alla har en bra första advent!

• viktualia

tjoho!!

jag finns här i bakgrunden! försöker hitta julklappar att shoppa på nätet, det går sådär hittills....

*vinkar till MrsO*

• viktualia

Insikt nr 1: Kära NÅÅÅÅÅÅÅN vad med gamla bekanta som dyker upp på Facebook! *svimmar snart*

Insikt nr 2: Om man som jag gillar att gamla bekanta dyker upp på Facebook är det tur att jag inte bytt efternamn plus att jag har ett efternamn med lite udda stavning!

Insikt nr 3: Jag gör inte det jag ska.... dvs leta julklappar...

• MuffinsTönt

Åh, letar du julklappar redan nu?!? Iofs så har jag redan tänkt på det för nån vecka sen men inte direkt letat.

Nu har jag gjort det igen, klickat hem en massa nya sminkgrejer. Nästa -Julklappar !

• viktualia

Muffins - japp! Har just köpt fyra böcker på Adlibris = starten på julklappsshoppandet. Fick veta vad päronen önskade sig och ska fixa det också. Nu gäller det bara att jaga lillebrorsan... sen är nog julklappsjoxet i hamn snart...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!