• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Anne - Telestubben tipsade om receptet. I min version blev det: matlagningsyoghurt, crabsticks, räkor, dill, persilja, stenbitsrom och vitlök = SUPERGOTT!!

• BlivandeFruJangbåge

hej hej, kikar in här och ser att här snackas det om allt och ingenting

Är det ok om man hänger på???

• Zozo

Hmmm.. later jättegott.. undrar om man skulle fixa det idag.. Undrar vad rödspätta heter pa franska? Eller tyska? Skulle det funka med lite rödlök i sasen?

Jag har ett recept pa "gojja" att ha i bakad potatis som innehaller crème fraîche eller annan bas, röd fiskrom, räkor, äpple, kokt ägg, hackad rödlök och dill... supergott!

• viktualia

BlivandeFruJangbåge - japp! Här pladdrar vi om allt och inget... och har gjort så sen juni 2006. Du får vara med om du presenterar dig i vår presentationsenkät:

ålder
    längd
    skostorlek
    sysselsättning/bransch
    landsände/ort
    status på bröllopsfronten
    vilken djur är du?

Zozo - konceptet går säkert att utveckla! Jag hade tänkt att ha fint tärnad gurka i också, men glömde att köpa det...
    Rödspätta heter plaice på engelska.... och plie på franska...och goldbutt på tyska... nätet är bra det.. hihi!

• anne på grönkulla

jag e ledig. o det är så ansträngande att jag funderar på att gå o sova middag.

Nä, idag är inte så jobbigt, men veckan var en mardröm. Så en liten nap vore nog inte så dumt. *ser bedjande på er*

• Zozo

*vinkar till BlivandeFruJangbåge*

Just ja Vickan ! saaaa heter det!

• BlivandeFruJangbåge

Haha ok då kör jag!
    Ålder: 24 år!
    Längd: 1.58 (kort)
    Skostorlek: hela 36
    Sysselsättning/bransch: just nu mammaledig, men börjar jobba i början på nästa år och då blir det med naglar.
    Landsände/ort: Nynäshamn en bit utanför Sthlm
    Status på bröllopsfronten: gift sedan 10 november i år.
    Vilket djur är du? Hm, skulle vilja vara björn så att man får gå i ide på vintern...
    Eller guldfisk haha förstå vad roligt att skulle vara. Vad jag har förstått så har de ett minne på 30 sek, man skulle ju se och upptäcka nya saker hela tiden!

Hoppas att jag fick godkänt på frågorna

• viktualia

Anne - du verkar ha kämpat hemskans hårt! Så lite siesta har du SÄKERT förtjänat! Själv låtsas jag att jag arbetar, men det går sådär... skulle gärna sova nån timme innan julgalan ikväll.. men hm... svårt att sova på jobbet...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!