• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • anne på grönkulla

Husmorsknep för snygg brödpanering (obs kalorivarning!!!) - gäller både fisk o kött: vänd i mjöl som saltats o pepprats. Vänd i vispat ägg. Vänd sen i ströbröd. Stek i gjutjärnspanna, med hälften olja, hälften smör för snyggast stekyta. Alltså inte halva pannan av vardea, men det fett du steker i ska bestå av lika delar olja o smör för bästa resultat. *undrar när jag panerade nåt sist, minst 3-4 år sen..., men detta funkar!!!*

• viktualia

Fniss fniss!

Snart kanske jag KAN panera... för vid lunchen ojade jag mig för kollegorna och fick liknande tips som Annes!

Godmorgon allihop!

• Lady o Lufsen

Fniss, fniss...mitt tips var ju att UNDVIKA det som Anne beskrev och hon gjorde helt rätt i att lägga ut en varningstext!!

• viktualia

kära NÅN!

Dagens utbrott: jag får spunk på mina chefer, ska byta chef efter nyår och överlämningen går inte alls. Just nu är det JAG av alla otippade personer i världen som försöker få dem till att sätta sig i samma möte och lämna över... MAJGOOOOODNÄÄÄÄS....

• Zozo

Morning alla!

Ah, ja du Vickan.; maken ojjar sig för att han ska fa 4, eller 8 eller 16 personer till i sitt team (som han chefar för) men ledningen ger inga vettiga svar/beslut och det kommer typ att sluta med att han far se vem som dyker upp den 1/1.. Hur fanken organiserar sig vissa företag?
    Det later som det mest korkade, rent kommunikationsmässigt, som man kan göra: utanonsera stor organisationsomstrukturering (wow, vilket ord..) men inte VAD/HUR det kommer att ga till... Tock, tock..

• viktualia

Jag kan ojja mig tillsammans med din make Zozo, här känns det lite som att den chef som verkar bry sig om kollegorna och mig efter nyår blir det... typ... egentligen är det väldigt tydligt vem som ska göra vad, men det verkar inte så de två berörda personerna pratar med VARANDRA... utan jag har just agerat mellanhand... shittans...

• viktualia

kanske är det bra för arbetsmoralen... men uuuuu vad lite som händer här på BT idag... *surar lite*

• Telemarkgrrl

Men åååååh, kan inte den här dagen vara över snart?! Det regnar, jag har ont i huvudet och jag är trött.

Dessutom har jag ägnat två timmar åt att försöka lösa ett problem som inte var ett problem, jag bara råkade titta på fel ställe. Whistle

• Telemarkgrrl

Oj, vaknade vi samtidigt, Vickan?

• viktualia

Telestubben - näee jag hann en minut före dig... men så har jag hunnit somna om igen också... ha ha ha...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!