• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

suck och stön... får väl fortsätta med mina statistiska analyser.. ska i alla fall gå hem lite tidigare idag.. det är ju rödspättemiddag på g!

• Telemarkgrrl

Och jag ska gå ut med min fd kollegor ikväll men jag vill inte. Eller jag vill, om bara den här jädrans huvudvärken går över.

• Telemarkgrrl

Men i helgen är det första advent - wiiiiiiiiih!!!!!

• viktualia

Bu för huvudvärken - hoppas den ger sig snabbt!

Tjoho för första advent!

och buuuhuuu för statistik!

• MuffinsTönt
    Yawn 4
    Heej! Är så trött, fastän jag sov en timme extra. Jaha, är det advent snart?!? Huh
  • Zozo

Bläh - pissregnar här med och jag har ont i magen.. Undrar om jag ska aka pa nagon kul influensa? det var ju länge sedan...

• MuffinsTönt

Jag hade mensvärk Hagrid häromdan. Smällde i mig 3 st Ipren a la 400mg.

• Zozo

Muffins; det hjälper inte MER att ta för manga ipren.. Bara ett tips. Maxdosen som star är den som hjälper mest. Hjälper det ända inte bör du se dig om efter en annan sort; i regel receptbelagd..

• MuffinsTönt

Zozo
    Jag vet! *skäms* Det brukar hjälpa me 2st men denna gången var det 3e pillret som avgjorde. Ha! Men som sagt, knapra piller brukar jag inte göra. Det är mest choklad. Men forskare har ju sagt att choklad hjälper ju mot hjärt och kärlsjukdomar. Det är ju bra!

• viktualia

Muffins - man får inte mer effekt av fler ipren, så det kan inte varit det tredje pillret som avgjorde. Själv inväntar jag min första "p-pillerfria" mens om nån vecka och sen tänker jag troligen kontakta lämplig vårdgivare för att få tag i receptbelagd medicin. Ipren räcker inte för hur ont jag haft mensomgångarna de senaste året.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!