• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Och nu ska jag kolla om kläderna i maskinen fortfarande luktar rutten tvättmaskin..... *trumvirvel*

• Zozo

Hmmm det gjorde mina med hâromdagen, fast jag hängde upp dem medetsamma.. Vad gör man at det?

• Sister of the Night

Kan man undra. Har en gammal tråd här i forumet där jag försökte reda ut saken. är inte klok på anledningen än idag, men det har blivit bättre.
    Kan meddela att Den T-shirt som luktade mest faktiskt var doftneutral nu -från såväl ättika som mögelstank- men jag kör dem i ett 40-graderspass nu, får se om det fina resultatet kvarstår....

• JessicaS

halloj.. har vääääldigt tråkigt och har precis blivit medlem här, så kollade forumet o hittade de här =)

• JessicaS

hejhej :) vad har ni för roliga diskutioner här då?

• viktualia

Stinkande tvätt - vädrar i första hand och tvättar i andra hand.

Själv försöker jag tvätta kläder så lite som möjligt, det sliter ju nåt sanslöst plus att det inte är miljövänligt. Så mitt upplag av v-ringade, stickade tröjor i olika material vädrar jag oftast bara. Man kan stryka dem lite försiktigt om de är hemskt skrynkliga - allt för att vårda dem och miljön!

• Zozo

Jo Vickan det är ju bra, men de blir ju inte rena av att vâdras..
    Min tvätt brukar bara bli san om den fatt sta kvar för länge i maskinen, men nu stank det när man plockade ut den - mysterium!

Hej hej JessicaS.. Här diskuteras bade det ena och det andra - just nu stinktvätt, precis innan julklappar och innan dess..

• Sister of the Night
    JessicaS skrev 2007-12-04 14:09:46 följande:
    hejhej :) vad har ni för roliga diskutioner här då?
    Oh käre värld
    Du anlände mitt i en "tvätten luktar mögel-diskussion...
    Men ja, lite allt möjligt!!

Vickan - det handlar inte om vanlig smutstvätt här. Detta är mögelmaskinstvätt *urk*
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!