• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

gaaaaaaaaaa jag ska inte leta citruspressar!! jag ska skriva rent de två allmänt tossiga telefonintervjuer jag genomfört under eftermiddagen... sen ska jag ju hem och baka pepparkakor med maken... hmmmmmmmmmmmmm

• Zozo

Vickan - svärisarna kan ju vara svart.. Har inte maken nagot tyckande? Min fick bestämma själv och det blev (urtrakiga) samling med Vivaldis samlade verk till hans mamma och en vâldigt basic bilradio till hans pappa. (De önskade sig det)

Jag har en lyxigare ansiktskräm till mamma, plus en handgjord tval med liljekonvaljdoft (som alltid paminner henne om mormor) som jag hittade i Kanada. Till pappa beställde jag ett gäng DVD-dokumentärer.

HEEEJ Omsan! Trevligt att allt är bra och tack för titten pa fotona! Söta sma sessor bada tva!!

• viktualia

Zozo - maken kan säkert tycka i frågan, men han brukar ha tillräckliga bekymmer att hitta på egna julklappar till dem. De julklappar som de har önskat sig i år (och som maken kommer ge dem) är så billiga att jag inte vill vara med på ett hörn... därav problemet! Jag måste nog komma med förslag som maken kan säga bu eller bä till!

• Zozo

Ahaaaa! Vi ger tillsammans..

Na, min granne gav en toalettborste till sin mamma och¨tops till sin pappa en gang.. En idé kanske?

• viktualia

Zozo - det brukar vi också göra.. när de inte bångstyrar sig och önskar sig badrumsvåg resp CD-ställ a 300 spänn st...

Problemet är att jag får julklapp av dem.. trots att vi inte firar tillsammans. Annars hade jag nog struntat i det... *bökigt*

• Zozo

jaha, min idé gick inte hem da

Om man far fraga.. Hur mycket brukar ni ge per person? Har ni nagon budget för julklapparna eller blir det vad det blir?

Vi kommer fran lite olika hem, maken och jag. Hos honom far jag varje ar nagot grymt fult som hans pappa hittat pa loppmarknad (INGET slar den rosa-oljeskimrande lilla porslinsvasen med färgade snirkliga skulpterade rosor pa) Medans mina föräldrar ofta ger lite bättre men praktiska grejor som nya morgonrockar eller vad det kan vara.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!