Lapinette, när du lägger in receptet på desserten ska jag också kopiera det, det låter fruktansvärt mumsigt.. Mmmmmm!
Gemma, i vanliga fall tränar jag hellre en extra dos än att ändra mathållningen drastiskt om jag behöver tappa ett par kilo, men nu har jag fått så satans ont i vänster knä och lår, vet inte varför, så jag tänkte ge South Beach en chans. Vet inte hur stor skillnad det kommer att göra dock, då jag vanligtvis brukar äta max två-tre bröskivor i veckan och hellre äter grönsaker till maten än pasta, potatis och ris. Även om potatis har ökat i popularitet hos mig det senaste.. avskydde det verkligen innan!
Mitt problem är sötsaker, dock.. Det finns ingenting som kan kallas FÖR sött i min bok. Tyvärr, får jag kanske tillägga!
Däremot äter man ju automatiskt mer fett under south beach-dieten, vilket alltid är bra. Dessutom binder ju kolhydrater mer vatten i kroppen i jämförelse med fett samt protein, så man känner sig lite mindre svullen
.
Men grinig har jag inte blivit än, tror jag. Det brukar märkas ganska fort då jag vanligtvis är en ganska glad skit, som pappa brukar säga!