Hej tjejer!
Haltar fram och tillbaka till tvättstugan, fatta att det var fyra veckor sen jag tvättade - tur att man har mycket kläder.
Är lite besviken på vindsvåningen, främst av två anledningar: osäkert om bygglov beviljas för terass/balkong - och vi vill verkligen ha en av sakerna. Sen tyckte jag med min superkänsliga näsa att det luktade lite fukt i badrummet, något som även min väninna kände sedan.
Ett par har lagt bud på 100´ över utropspris, hmmm, det är svårt det där. Vore ju också trevligt om min kille kunde vara med och kolla, så nu säger magkänslan att vi avvaktar. Han kommer hem en sväng om två veckor så då ska vi springa på visningar.
Igår var jag på släktkalas vilket faktiskt var kul. Sen hem till några kompisar som hade middag för att sitta och snacka lite över ett glas vin. Kom lägligt nog lagom till efterrätten :)
Idag har jag annars varit och tränat en sväng med en väninna, cykel gick bra och sen blev det lite styrketräning av överkroppen. Superskönt!
Till lunch blev det Gemmas laxpasta, mums mums.
Vilka trevliga helger ni verkar ha haft!
Gemmas förslag med bildbyrå var ju toppen, kolla med Scanpix som jag tror köpt upp Pressens Bild. Vi har Scanpix på jobbet och jag vet att de har en avdelning som heter "Creative" med lite mer konstnärliga bilder.