• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Amelle

Sov gott Gemma! Själv ska jag fixa lite till på jobbet och sen springa ner på systemet för att handla en gå-bort-flaska till kvällens middag.

Lapinette - pinsam incident! Men kanske är de som jobbar på NK vana vid att ha storshoppande asiater som kunder. Jag trodde också att japaner var mästare på diskretion, så fel man kan ha.

• Lapinette

Ha en trevlig kväll Amelle och Go natt på dig Gemma! Själv har jag tvättstugan och varvar den med lite jobb. Ikväll blir det mys hemma med en kycklingfavorit och de två sista avsnitten av 24.

• Lapinette

Rent generellt har jag insett att det blir problem att gå bort på kvällarna under tiden jag ska ta sprutan. Den ska tas 20:00 och måste förvaras kallt. Kan ju inte be om att få låna kylskåp vart jag än går fast imorgon på Hasseludden måste det fixas på något sätt.

• Amelle

Låter lite läbbigt med spruta om man som jag är spruträdd. Var tar du den någonstans? Känns det inte mysko att sticka sig själv i början?

• Amelle

Lappis, du får köpa en miniliten kylbox att ha med dig. Eller en termos som du lägger is i!

• Lapinette

Jag tar den i magen och jag tyckte det var superenkelt då jag tog den igår för första gången. Dessutom så kändes det verkligen ingenting.

• förhoppningsis

Gemma
    uch vad hemskt med folk som spotar och frustar i poolen, låter super äckligt!!

Jag som alla andra i den här tråden var helt övertygade om att japaner var höjden av väluppfostran, med tanke på hur japanska tecermonier utformas så ser allt så regisserat ut, passar inte in i koreografin att folk pruttar och rapar.
    Fast på NK är de nog vana, massor av japaner som handlar där varje dag.

Lapinette
    vad blev det för gåbortvin? Gillar deras bolag, bra och kunniga och väldigt trevlig personal!! Var är idag och behövde ett rött vin till kvällens kycklinggryta som är tämligen mild.
    Säger du till vid incheckning så fixar säkert receptionisterna något åt dig, de måste ju ha haft diabetiker på besök som ska ha insulinsprutorna i kyl.

Trevlig kväll på er alla

ps Gemma
    hörde idag när jag var ute och handlade i en "mjukare varant av leksaksaffär för vuxna" att det finns ett glidmedel som är superbra mot fnasiga hälar, torra händer mm vårdande och allt. dessutom luktade den som något som skulle ha kunnats säljas på Body shop.

• Amelle

förhoppning - det var ett användningsområde för glidmedel som jag aldrig hört talas om! Man lär sig något nytt varje dag :)

Ligger i sängen med kaffe och juice och är lite lätt bakis. Måste upp och städa och plocka undan lite då lägenheten för närvarande påminner om en knarkarkvart med massa odiskad frukostdisk från hela veckan. Ska sedan på födelsesagskalas hemma hos släktingar.

Blä vilket tråkigt väder det är idag, för att inte tala om hur det var igårkväll med snöblandat regn. Nu vill man mest stanna inomhus och boa ner sig i soffan.

• förhoppningsis

Kan tala om att det nu är snö utanför sthlm, tog en sväng till Saltis i morse till svärisarna. där var det SNÖ!!

• Lapinette

Här sov vi länge och åt sen frukost med croissanter. Tvingade maken till att dammsuga lägenheten, han gillar nämligen att skjuta upp saker. Nu kan vi slöa hela helgen då både städning och tvätt kan bockas av. Ska nog bara slöa hemma tills det är dags att åka till Hasseludden i eftermiddag. Om solen skinit skulle det ha blivit promenad här eller ute i Nacka men idag känner man inte för att gå ut och promenera.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!