• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Amelle

Hej igen tjejer!

Först och främst, vad skönt att det gick bra Lapinette! Innebär sprutorna att du kommer känna dig bättre och piggare till humöret, eller är det mer psykiskt?

Förhoppning: vad händer nästa fredag som gör att du måste vara snygg och smal?! Lite nyfiken, bara.

Izunia: vad härligt med en julresa till Oz, nu är det den tiden på året då man känner sig närmast grönblek i huden. Inte så kul.

• Lapinette

Amelle - visst, nu kommer jag att få en massa positiva hormoner i mig igen. Det kommer att ta några dagar innan jag känner av det men bara tanken gör mig lycklig. Har ändå mått väldigt bra under sprayningen då det bara är de sista dagarna jag har varit låg. Har inte ens haft några humörsvägningar som nästan alla får...maken min har tur.

• Amelle

Själv har jag så sjuk träningsabstinens just nu, måste försöka ta mig till sats för att motionscykla, det ska tydligen vara bra att börja med när man pajat ledbanden.

• Amelle

Ska med tjejgänget hem till en kompis och kolla på hennes nya lägenhet, jag hoppades att jag skulle kunna kolla på "vårt" objekt men mecklaren verkar lite flummig.

• Lapinette

Amelle - jag lär nog klättra på väggarna efter IVF'n för då får jag inte träna! Ok om jag är sjuk eller på semester men när jag är frisk och hemma...det blir kämpigt.

• Amelle

Varför får man inte träna då? Några andra förbud?

• Lapinette

Man får träna men jag går åtminstone denna första gång på min läkares råd. Jag frågade honom vad jag skulle tänka på så fr o m första sprutdag ingen alkohol och efter äggplock/isättning så ville han att jag skulle hålla mig lugn hemma. Ingen fysisk aktivitet, inte ens dammsugning. Jag är sån där som blir galen av att vara still så vi får se hur det går. Har laddat med fotoalbum och annat samt att jag säkerligen kommer att hänga här en hel del. Kommer även att jobba några dagar hemifrån.

• förhoppningsis

Lapinette
    vad skönt att allt verkade bra hos läkaren. Blir du sjukskriven för det här eller hur funkar det?
    Får skaffa en ny box att titta igenom + travar med böcker och tidningar.
    Eller i god tid fixa julkorten mm skriva julklappslistor och liknande. Har du absolut inget att göra så kan du ju alltid få en kopia på min uppsats att läsa så kommer du sova gott.

Amelle
    Skönt att komma igång igen, visserligen är cykel en mild form men ta det sakta i början!
    På fredag om en vecka är det en middag/jippo i skolan som jag ska på.

Själv har jag inte tränat på hela veckan, frusen och lite ont i halsen fortfarande, borde gå ändå för att röra lite på mig. Dessutom vore det surt att missa SATS 2 ggr/veckan nu när jag är inne på sista veckan.

• Stålhandske

Åh Lapinette, så härligt att allt verkade lovande hos läkaren! Vilket projekt det verkar vara, IVF!

Ska alldeles snart slänga mig i sängen, har suttit och kollat lägenheter på Hemnet, som sig bör varje kväll före läggdags.

Vill ni se ett spännande objekt, som skulle kunna bli superfint med rätt renovering, så klicka här:

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4

Godnatt raringar!

• Lapinette

förhoppning - jag hade tänkt att ta 3 dagar semester och sen jobba hemifrån i 2-3 dagar. Kan säkert sjukskriva mig men jag har ändå så många semesterdagar sparade att det känns bättre ekonomiskt att göra så.

Ha, ha...ja skicka över din uppsatts så jag får lite god sömn .

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!