Amelle, och medan du gått igenom allt detta så har jag sovit!!! Oj vilken lättnad!! Nej, hälsan ska man inte ta för given, å andra sidan ska man kanske det ändå, i alla fall tillräckligt för att inte gå och oroa sig i onödan. Det blir ju svårt att NJUTA av en god hälsa, annars. Ens egna bekymmer bleknar verkligen...
Ändå är jag jätteglad att jag mår ännu lite bättre idag, efter en evighetslång sömn. Ska alldeles strax börja packa den pyttelilla väskan, laga lite lunch och spela peppande musik. För jag är fortfarande otroligt trött.
Lattemammeri: Jag måste erkänna att jag uppfyller precis varenda kritierium, jag betalar jättegärna en massa för en kopp för jag älskar att sitta på kafé (har gjort sedan tonåren) och babbla i timmar. Har däremot svårare för barer... töntigt va ;) Det är egentligen bara mängden mjölk som jag har invändningar mot, men den har ju å andra sidan ökat drastiskt sedan jag blev gravid, från dubbel espresso macchiato till cappuccino so I'm getting there. När jag kommer tillbaka till Stockholm får ni i baske mig offra er EN gång och latta lite med mig girls ;) Så ska jag pallra mig ut till Grand's champagnebar - för er skull ;)
Kram!