• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

...och självklart har han "råkat räkna fel" i konstraktet... till min nackdel. Får ta honom, vänligt och artigt, i örat.

• Amelle

Gemma, vilken luring till chef!
    Ska du träffa honom IRL eller? Då är det nog svårt att mörka magen, om du inte skyller på gaser eller nåt :)

• förhoppningsis

Jag smet och tränade ändå, men bara core och ingen bastu efter.

Har precis ringt runt till div målare för att få en ungefärlig ide om vad det kostar att måla om en lägenhet med väggar + tak, blev mycket positivt överraskade. Jag kan inget om sånt och gissade ett par 100 000 för mycket.

Gemma
    hur kommer det sig att de alltid räknar fel åt det hållet?
    Har aldrig hört någon som lyckats få saker felräknade till sin fördel

• förhoppningsis

Blir galen!!
    Helt hopplöst att plugga när mobilen piper hela tiden.
    Men det är kul att följa budgivningen

• förhoppningsis

Japp, och nu har det avslutats för dagen *phu* vi har det ledande budet och nu måste jag hålla ut till i morgon för att få veta mer.

Lite budgivningsinfo till er som funderar på lägenhetsköp
    av 4 lägenheter vi budat på har
    -1 sålts för 200 000 under begärt pris, på den var vi 2 som budade
    -1 slåss vi fortfarande om och nu ligger den 150 000 över begärt pris efter lång budgivning mellan 5-8 pers
    -1 sålts för 200 000 över utsatt bud, det var det enda budet som las, vi hoppade av direkt när vi hörde det budet.
    1- som är orginal från 70 talet med heltäckningsmattor i ALLA rum, orginaltapeter, kök, badrum osv ligger nu på 4.65 milj dvs 660 000 över begärt pris. Vågar inte tänka på vad det kostar att renovera

• Gemma

Oooo så spännande förhoppningsis! Hade det varit jag så hade jag nog panikhöjt bara för att få sova gott den natten... så ocoolt va ;)

Apropå sova så gjorde jag ju det, uppallrad på FEM kuddar, med mannens snark-ring + extra näsvidgare högre upp, för att få in en smula luft då och då... sov alltså nästan oavbrutet i tretton timmar. Nu är klockan elva, jag har käkat fruktfat och druckit cappuccino och ska nu ge mig på smörgåsen. Tror peppar peppar att det värsta är över nu. Svettades inte ens i natt MEN så skönt det var att duscha i morse, bara tvätta ansiktet var en sensation. Måste måste måste hålla mig lugn idag också så att jag blir bra till Beijing.

Kram, G grottmänniska

• förhoppningsis

Gemma
    Vad skönt att du fick sova! Brukar du sova halvsittande? Det berättar nästan alla mina gravida väninnor att de gjorde.
    Låter som om du kommer hinna må mycket bättre innan ni åker.

Det hade inte hjälpt att höja för nu är den budgivningen över för vår del, på 30 min har den gått upp 250 000 till. Det kom en ny budgivare igår, en familj som tydligen skulle flytta hem från New Dehli och budade via ombud.
    Så nu sitter jag här och deppar utan lägenhet, och jag som hade fått köket så perfekt! Dessutom hunnit möblera nästan alla rum och valt golv till de rummen som behövde nya och som bäst valde tapeter till matsalen.
    Okok jag vet att man inte ska drömma sig bort för tidigt men ibland kan jag inte låta bli.

• Lapinette

förhoppning - känner så väl igen mig! Men det kommer flera tåg.

• förhoppningsis

Joo jag vet, bara det att när jag såg den var det som en av de lägenheterna jag alltid drömt om att få bo i och med perfekt läge...

nåja jakten går vidare

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!