• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

Kanske är nått på BT som smittar...
    men trevligt med sällskap här mitt på dagen!

• Margaux1

För att glamma till tråden lite så kan jag säga att i morgon ska jag på stjärnrestaurant!
    Om jag blir frisk vill säga... Inte kul att sitta i jobbsammanhang utan att kunna prata!!

Vi ska få pilgrimsmusslor med foie gras och portvinssås.
    Stekt hummer med rosmarin och kanel.
    Helstekt and...
    och ost från vagnen!

Det är jag som valt menyn, så det vore ju synd om jag itne kan få bli med och smaka!

mmmm.

• förhoppningsis

margaux
    om du inte kan komma med får du kräva att dina kollegor tar med matlåda hem till dig som tröst!
    Inte kul att gå på bra restaurang och inte kunna njuta av maten

• Gemma

Äter mango som inte är god och vill inte ha middag, inte ens Margaux mat kan locka mig nu. Allt smakar ändå slemmigt och tjockt.

Vilket eländigt sällskap vi är! Skönt i alla fall att din värk har släppt en smula Lapinette.

Amelle, har du ont nånstans eller är du bara allmänt mörbultad?

• Gemma

Vill att mamma ska komma och laga kycklingsoppa med ungerska nudlar :(

• Margaux1

DEt värsta är att det är min absoluta favorit vinmakare som kommer.... Och han är inte här ofta för att säga så! Har träffat honom endel på olika ställen runt om i världen men aldrig visat honom Oslo. Vore så tråkigt om jag är dålig!

• Lapinette

Margaux - jag skulle släpa mig dit i vilket tillstånd som helst!!! Vilken meny!

Själv fick jag höra "vad blek du är, hur mår du egentligen" idag när jag kom. Trots mina försök med att göra det stackars bleka ansiktet lite piggare med rouge och foundation.

• Lapinette

Margaux - det är bara att ligga till sängs idag så mår du säkert bättre imorgon!

• Margaux1

DET lät gott Gemma! Min sambo ska få laga Tom kah Gai till mig sen... Har tagit upp kycklingfilé!
    Älskar lite stark,söt mat när jag är krasslig.....

• Margaux1

Det ska jag! Tack Lapinette!!

Dricker té på färsk ingefära, pepparmynta och citron! Tror det hjälper också!!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!