• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Lapinette

Och själv så vill jag ligga horisontellt då jag har en fruktansvärd mensvärk men sitter plikttroget på jobbet och lider.

• Amelle

Skickar tröstkramar även till dig Lapinette! Mensvärk är för jä*ligt, rent ut sagt. Hjälper det inte med tabletter?

• Lapinette

Har tagit 4 stycken sen kl 03:00 i natt!! Den är extra jäklig pga hormonerna jag sprutat i mig i snart två veckor. Trodde faktiskt att man skulle slippa tanten när man nedregleras men nej då, istället kommer hon dubbelt upp.

• Amelle

Glamourtråden liknar mest allmänna sjuklingstråden idag. Kanske skulle man korka upp lite skumpa för att få upp stämningen?! Risken är bara att jag börjar hallucinera av kombinationen alkohol och knarkpiller.

• förhoppningsis

så 2 i soffan/sängen och en med mensvärk och så jag som gärna skulle ligga i soffan hela dagen och dricka te och kolla på film istället för att plugga, har huvudvärk och förkylningen är på väg... Vilket glamourgäng vi är.

Åt lunch på Grill och är så mätt så mätt, men det är god mat.

• Amelle

Och du ska nog också hålla dig borta från skumpan Lapinette...
    Usch, när inte tabletterna hjälper så är det ju inte så mycket att göra. Konstigt med mens trots behandlingen, när ska själva "befruktningen" ske?

• Lapinette

Vilket skröpligt gäng vi är här inne! Mår alla kasst idag? Det kanske är en sådan dag? Märkte även av det här på kontoret. Min chef har halsfluss, en annnan kollega har lunginflammation och han jag delar rum med är magsjuk.

Nu börjar faktiskt tabletterna verka...så istället för magvärk är jag istället supertrött. Tror ni någon märker om jag lägger huvudet på tangentbordet och sover lite zzzzzz.....?!

• Lapinette

Amelle - nej, ingen skumpa eller någon annan alkohol idag inte. Gällande den här mensen så har jag precis fått veta att det är bra att "rensa" ut kroppen och det vill jag lova att nu rensas det för fullt! Jag har planerat äggplock och återinföring vecka 46. Sen får vi se om allt fungerar enligt planerna fram tills dess.

• Margaux1

En till sjukling som sällar sig till trupperna här inne!
    Jag har något trevligt halsvirus som gör att jag inte har någon röst... Alltid trevligt att praktisera stum ett tag!! Hoppas det går över snart, mkt frustrerande!
    Min kollega utbrast: "Nämen, hur ser du ut egentligen? Och prata kan du inte heller! Gå hem!!"Och här snackar vi om en som inte ser om man färgar håret svart från blond... Toppen!!

God bättring Amelle! DEt lät riktigt dramatiskt! Jag blev avslängd mitt i en oxer en gång dvs. hästen stannade i sista sekund och inte jag.... Trodde jag skulle dö, men stukade bara handen! Ibland gäller det att ha tur!

Gemma och Lapinette! Ni får också krya på er... Fint med lite sällskap här inne i sjukstugan!!

Sitter i soffan och försöker jobba, men det går sådär... Hoppas på lite inspiration snart...

• Margaux1

Amelle, varför heter du stjärna,måne i email adressen? För att det klingar fint eller har du en kul story bak?

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!