God dag alla!
Massa jobb här, tar en snabb paus. Det är konstigt det där med var man känner sig hemma. Uppvuxen söder om söder så var det ju alltid på Södermalm man hängde som ?ung?, vilket har lett till att jag är så trött på den stadsdelen. Jag har alltid vägrat Östermalm, vet inte om det är så överallt men min bild är att det är ganska dött och stelt. Den går alltså också bort. Min kille däremot gillar det och skulle gärna bo där. Men sen är det ju så som någon skrev att man faktiskt brukar trivas överallt, och nu gillar jag Birkastan jättemycket, med många restauranger, affärer och så nära till Karlberg och Hagaparken. När vi letar större så blir det nog antingen här, Vasastan eller Kungsholmen.
Hamburg alltså, Margaux. Hmm, ännu ett alternativ på vår numera långa lista.
Gemma ? vad är det för vän du har på besök? Ni måste vara riktiga proffs på att visa runt gäster vid det här laget.
Lapinette ? är man i en storstad så är det ju faktiskt helt okej att ha lite ensamtid. När min pv jobbade en vecka i London i somras så hängde jag runt och roade mig själv om dagarna. Sen så var det ju som förhoppningsis sa också en del sena kvällar, men det gick det med. Bara jag fick gå ut och äta och dricka gott när han var klar så :)