Amelle, GRATTIS till en jättefin klänning! Verkligen vacker, och lite speciell som jag gillar dem! Förstår att du känner dig nöjd! När gifter ni er?
Jag sitter med datorn i soffan och lyssnar på svensk reagge och dricker té. Har ingen som helst röst och tycker ganska synd om mig....
Har varit über duktig denna helgen trots hängig och förkyld-dags att betala nu...
I fredags satte vi upp vår rosett i taket och målade, innebärande att vi var tvungna att tömma hela rummet! Otroligt vad mkt som ryms på 25m2. Resten av lägenheten blev full anarki, så det ena ledde till det andra... Fick dessutom in en tur till förhatliga lördags IKEA och handlade en media möbel PS Stockholm som är coolt retro. Fint blev det men guuuud vad jobbigt! Har fortfarande svallvågs effekt i sovrummet och badet, så ingen rast ingen ro.
Igår blev vi bjudna på middag med helt fabelaktig mat! Menyn var som följer:
Jordärtskockssoppa med hummerstjärt och löjrom
Hälleflundra med hummersås, sparris och ugnsgrönsaker, rattepotatis.
Michel Cluizel 72% o kaffe- denna chokoladen bankar Valrhona varje dag!!! Prova!!
Gemma, verkligen härligt att läsa om dina äventyr! Du är en otroligt talangfull berättare....
Spännande med hemflytt, förstår verkligen att ni vill uppfosta ert barn i Sverige framför Kina! Ditt förhållande till lån verkar iofs kanske lite ohållbart, men det är nog förnuftigt att skynda långsamt, med tanke på att ni inte kan gå och se på lägenheten...
Vill ni inte flytta till ett annat hus?
Lapinette, klassisk och jättabra meny, det enda jag hade velat modifiera lite är tillbehören till fondanten, vaniljglass och lite marinerande bär.... Otroligt gott!!
Vinvalen verkar toppen också, är 100% enig i att Champagne alltid är rätt!!