• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Lapinette

Det är bara att vila, vila och åter vila och så du som har problem med halsen ska ju dessutom hålla tyst. Ingen lätt uppgift men försök idag så håller vi tummarna att du mår suveränt mycket bättre imorgon.

• Amelle

Gemma, jag har djävulskt ont i foten och vristen, ända upp en bit på smalbenet. Fotknölen på utsidan är snyggt blå och stor som en tennisboll. Men äter jag bara piller så är det uthärdligt i alla fall. Men att det skulle vara så svårt att hoppa på kryckor trodde jag faktiskt inte. Hoppar mest omkring på ett ben som en skadeskjuten kråka.

Margaux: inte alls nån story bakom mejlen, annat än att jag då bodde i Italien och behövde en anonym mejladress, så italienskan låg nära till hands :)

• Amelle

Och krya på er ni med förhoppning och Margaux! Vilken miserabel samling vi är, hehe.

• Lapinette

Amelle - intressant, har du bott i Italien. Får jag fråga vart och varför?

(Märks det att jag inte har någon som helst lust att jobba?)

• förhoppningsis

Margaux
    te och sova idag, akta dig för varma bad o dyl.
    2 alvedon el motsvarande så ska du nog kunna gå på middag i morgon

• förhoppningsis

Jag ska dessutom på 25 års mingel i kväll, hinkar mitt nya te med mango och citron och äter pepparkaka.

Hur går det med ert vatten Margaux, såg det på nyheterna flera dagar efter att du hade berättat om det. Vattnet var tydligen slut överllt...

• Amelle

"pluggade italienska" i Florens efter gymnasiet. Så det var läääänge sen.

• Margaux1

Varför inga varma bad? Gah.. Vi har jättekallt i lägenheten(de har inte skruvat på centralvärmen än...) och jag som köpt Laura Merciers Coconut, honey almond bath! Provade den i lördags... SÅÅÅÅÅ GOD!

• Margaux1

Förhoppningsis, vårt vatten blev "friskförklarat" i går! Men det känns sådär med tanke på hur mkt ecoli de hittat, nu använder vi vattnet som vanligt men har fortfarande köpevatten som dricksvatten!
    Skrämmande vad beroende man är av vatten! Jättejobbigt att borsta tänder, diska etc i kokat vatten!!

• Margaux1

Gemma, berätta lite mer om magen.... Vet ni om det blir en pojke eller flicka? Kanske ni inte vill veta..? DEt vill inte min syster!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!