• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Lapinette

Amelle - helt klart något för mig som har gigantiska vader efter all träning!

• Amelle

Jag tycker det är snyggt med muskulösa ben, men smaken är som baken. Ska jobba lite på mina egna högst omuskulösa vader alldeles strax då jag och en väninna ska köra step. Sen blir det hem och däcka i soffan, den här veckan är jag extra glad att det är fredag. Ska bli så skönt med helg.

• Lapinette

Amelle - du är medveten om att det fortfarande är torsdag . Själv ska jag bygga på mina vader genom att köra spinning med maken. Imorgon eftermiddag åker vi till Bryssel. Det ser ut som vädret blir lovande, sol och ca 17 grader. Härligt!

• Amelle

Eh, just det ja. Så kan det gå när man glömmer ett ord :)
    Oj vad härligt med en weekendresa, det är ju helt rätt att sticka neråt Europa på höstkanten för att suga ut det sista av värmen. Undrar vad som händer med det där snöfallet de snackade om imorse, kanske kommer lagom tills dess att man ska hem från gymmet.

• Amelle

Eh, just det ja. Så kan det gå när man glömmer ett ord :)
    Oj vad härligt med en weekendresa, det är ju helt rätt att sticka neråt Europa på höstkanten för att suga ut det sista av värmen. Undrar vad som händer med det där snöfallet de snackade om imorse, kanske kommer lagom tills dess att man ska hem från gymmet.

• Amelle

Och nu börjar jag dubbelposta så nu tackar jag för mig. Slinter med musen, eller hur det nu var du sa en gång Lapinette.
    Jag får skylla på en hal mus.

• Lapinette

Oj, är det den perioden på månaden?!

• förhoppningsis

Tackar för alla hållna tummar, efter vad som närmast kan liknas vid en 6 timmars arbetsintervju 11-17.30 är jag helt slut! Arbetsmarknadsdag idag som är lätt hysterisk... det blev 2 riktiga intervjuer på plats, vilket känns lovande. efter att ha pratat lite med ett företag sa deras HR person att vi rekryterar NU och förklarade att i vanliga fall gör man inte så här men har jag tid om ca 1 timme så skulle hon vilja göra en intervju med mig på plats.

Har nu ont i fötterna, 2 kilo godis massa pennor och travar med visitkort men har ännu inte hunnit äta lunch och klockan har nu passerat 18 phu!
    Egentligen skulle jag på bankett ikväll men jag vet inte om jag orkar faktiskt, funderar på att stanna i soffan resten av kvällen.

Gemma
    grattis till jobbet!! Vad kul, även om det inte blir mycket ledig tid i helgen så är ju 30% löneförhöjning en klar bonus, tänk vad du kan nätshoppa babykläder sen.

Vad det gäller barn och deras mammor finns det 2 kategorier, har också vänninor som jag knappast har sett sen de fick barn, jan-feb och så de som fick för 3 veckor sen och redan är borta på middagar, fikar mm.
    Hoppas verkligen att jag aldrig blir som den första gruppen! En tjej har övergivit alla sin andra vänner till förmån för mammagruppen hon träffar varje dag! Fast hon verkar ha blivit lite konstig nu, kan inte prata om något annat och hävdar bestämt att vi inte förstår vad livet handlar om för vi har inte fått barn än. Dessutom la hon en lysande karriärsmöjlighet på hyllan rakt av. Suck! Sverige hade verkligen behövt henne som åklagare...

• Izunia

Grattis till jobbet Gemma!

Jag tillhör också en av de som tycker att det är så snyggt med muskulösa ben på kvinnor. Nu snackar jag ju inte body-buildar kropp utan vältränad. På tal om det så var jag och tränade stenhård body pump igår efter att ha varit sjuk och lat i 2 veckor.. kan alltså knappt gå idag.. mina kollegor skrattade lite åt mig då jag gick lite konstigt i kabinen ibland..

förhoppninsis det låter som du gjorde bra ifrån dig idag! Lycka till!

oj hur ens barn kommer att se ut? Det är jag riktigt nervös över! haha!

• Lapinette

Izunia - vet hur det känns när man inte har pumpat på ett tag. Måste då hålla i mig för att nå ned på toaletstolen. Galet ont!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!