Lapinette: Yes, att dansa är viktigt! Tog av mig skorna och dansade barfota i klänningen till fem på morgonen, tack vare att undertyget hade stretch i sig kunde man ju dessutom både äta, sitta och andas samtidigt.
Min make är absolut inte intresserad av sport... förutom nu när kompisen är här, då är han plötsligt värsta sportfånen. Så i natt ska de sätta sig på Cotton's, en av de där franska villorna / barerna med jätteträdgård, där har man satt upp en storbildsskärm och så sitter hela den franska communityn där och brölar och dricker drinkar. Men först ska de på japansk avant garde-restaurang följt av Bar Rouge, det där ökända raggstället med superterras och skyline-utsikt... som du hör skulle jag sååå gärna vilja vara med dem, ligger istället på soffan och jäser efter min australiensiska oxfilé och mumsmango, med en DVD. Prioriterar ju lättja framför allt annat these days ;) Ska din man kolla rygbyn ikväll? Ja, för det blir väl i rimlig tid för er?
I morgon ska mannen och kompisen alltså på Formel 1 grand Prix, sista etappen går alltid i Shanghai och mannen har fått biljetter på bästa platserna av en smörande underleverantör. Ett paket öronproppar medföljde på köpet! Väldigt okinesiskt.