• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

1 timme i torken?? Vad använder de för lack egentligen? Sen mest segtorkande brukar ta max en kvart även om det är många lager. Med snabbtorkspray på så kan man ju gå nästan direkt.

• Margaux1

Hej tjejer!

Blåmåndag delux.... Det är svårt att vakna i verkligheten ibland!
    Jag har haft det alldeles fantastiskt och ville verkligen inte vända hemåt även om jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna! Första halvan av min resa var glammig nog att passa in i tråden hos er andra. Fantastiskt hus, läckra middagar och goda vänner....
    Sedan reste jag till Spanien och blev totalt såld! Inget har tidigare gjort sådant intryck på mig...
    Har aldrig varit så smutsig, trött eller glad... Det blir nog en liten vinmakare av mig ska ni se! Då är det slut på Hermès sjalar och Tod's väskor. Och vet ni vad? Det känns inte alls viktigt längre.....

DEt stora problemet i soppan är nog hur detta påverkar mitt privatliv... Vågar inte ens tänka på det just nu! Klarar heller inte helt att fokusera på bal eller pedikyr, så beklagar tjejer, ge mig ett par dagar så kanske...?

Nu måste jag jobbar vidare, men ge inte helt upp hoppet om mig än, kanske jag vaknar i morgon och inser att jag har fel!

• Lapinette

Men Margaux - det låter suveränt! Blev du så såld på Spanien att du tänker flytta och öppna vingård?! Tror du inte din man vill hänga på?

• förhoppningsis

Margaux
    Att bli så såld är ju en lycka! Att verkligen känna så starkt för något är fantastiskt, det är en lyx som är få förunnade!

Vad säger mannen om det hela?

• Lapinette

Håller fullkomligt med förhoppning! Jag önskar att jag kunde känna så där starkt för något.

• förhoppningsis

dessutom behöver du kanske inte slänga hermes sjalarna och todds väskorna för det, även om ni bosätter er på spanska landsbyggden kommer du nog att åka in till städer ibland ändå!
    (Om du absolut känner att du vill bli av med sjalar och väskor kan du alltid skicka dem till mig)

• Margaux1

Tack för peppen, tjejer!
    Nej, jag tror neppe jag ska flytta till Sapnien, men först ett par veckor i Argentina för att se om jag VERKLIGEN vill. Sen ev. säga upp jobbet och dra till norra Italien. Finns en kvinnlig vinmakare som är ruggigt duktig och jobbar efter principer som jag tror på.
    Mannen tycker det är en god plan, men jag tror inte han inser vad det betyder för oss som par... Jag tror inte det kommer fungera! Allt är ju på "kanske" stadiet och jag är fortsarande romantiserad efter mitt fina besök... Kanske det rinner ut i sanden.

Nu ska jag hem och sedan till J's nya studio som blir målad idag! Han flyttar in denna veckan och det känns verkligen inte snällt och rättvist att oroa honom med detta när han behöver fokus så mkt! Vill ju att han ska göra det bra på egenhand!

• Margaux1

Tror inte något blir kastat direkt men tröttnar jag på dem står du först på listan, förhoppningsis!!

• Amelle

Hum, spännande med planer Margaux! Härligt att bli sådär hooked, ge det en liten tid att sjunka in och sen är det bara att gå på magkänslan. Den brukar oftast ha rätt! Såhär för en utomstående så låter dte ju helt fantastiskt, men det är förstås många olika faktorer att väga in, särskilt när man är i ett förhållande.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!