Hej på er! Topen kommer från Isabella Oliver, en londonbaserad designduo (varför är de engelska kläderna alltid finast..?) som jag redan handlat en massa från! Får alltid höra att jag ser fabulous ut i deras crimson-röda wraptop eller navyrandiga babydoll-linne... hade jag mer pengar så skulle jag köpa allt där. De gör bara maternitywear. www.isabellaoliver.co.uk
Katter - Amelle, jag har haft och älskat katter sen jag var fyra och aldrig varit med om det där oförutsägbara, men det är väl så med alla djur, om man "kan" dem, kan tyda deras kroppsspråk och tycker om dem, då funkar det, annars inte. Med hundar funkar det bara inte inte. Blev biten i halsen av en äcklig liten tax när jag var fyra och sedan dess är jag framför allt rädd för (hatisk mot) små hundar, gillar däremot enstaka stora hundar som jag känner och har bondat med. Hade en "egen" rodesian ridgeback när jag bodde i australien, hon var utmobbad av hela familjen för hon var nervig och komplicerad men skitsmart och vi fick en speciell relation. Men hon var nog mer som en katt på sätt och vis. Hästar gillar jag men egentligen är jag ingen hästmänniska, har svårt för det där med att man hela tiden måste "ta kommandot" över dem, med katter är det så skönt, blir mer som en syskonrelation där man tjafsar mycket och är jämlik. Förutom om de bits och rivs - mina katter har aldrig fått göra det mer en en gång (och sen har de aldrig mer gjort om det). I gengäld har jag inte provocerat dem heller. Eller ja... bara lite ;) De ser ju så roliga ut när de blir förorättade.