• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Amelle

Förhoppningsvis, är det bal på gång? Vad kul i så fall, berätta mer!

• Lapinette

Nej, jag förstår det! Har hälsat på kaninerna i Vasaparken ikväll på vägen hem från träning och sushi med kompis (maken är i Grenoble).

• Lapinette

förhoppning - brukar börja med mina julkort i oktober men de sista åren har det inte blivit något pga flytt och annat.

Bal i Stadshuset, härligt! Vad är det för bal? Har själv valsat runt i Blåhallen några gånger men då i uppvisningssyfte på stora fester. Attans vad jag ogillar att dansa på stengolv. Benen blir ju totalförstörda.

• Amelle

Skönt, har också varit och tränat med en kompis (step) och har nu packat väskorna inför helgens äventyr. Tyvärr ser vädret ut att bjuda på regn, därför gick jag och investerade i ett hederligt regnställ i dag på lunchen.

• Lapinette

Amelle - då kanske vi var på samma pass? Odenplan 17:30, dancestep för Robert?

Reminde me, vart ska du i helgen? Förra helgen var kick-off och den här? Minnet är bra men ack så kort.

• Lapinette

Amelle - då kanske vi var på samma pass? Odenplan 17:30, dancestep för Robert?

Reminde me, vart ska du i helgen? Förra helgen var kick-off och den här? Minnet är bra men ack så kort.

• Lapinette

Man får inte ha en sladdrig mus ! Då blir det lätt dubbelklick och så upprepar man sig här inne.

• Amelle

Nej, nej, dansstep är alldeles för komplicerat för min usla koordination... Blir nervös bara jag tänker på det. Var på vanlig step på Hötorget, enkla stegkombinationer fast jobbigt fysiskt, det är mer min grej. Men du är väl gammal dansare, har jag för mig. Brukar stå och kolla på när ni har er och är alltid lika fascinerad över att man kan lära sig så många steg :)

Jag ska på hoppkurs i Såland hela helgen tillsammans med ett gäng från mitt stall.

Och nu måste jag försöka sova, ska åka härifrån vid sexsnåret.

Trevlig helg alla!

• Amelle

Eeeh, du verkar inte vara den enda med sladdrig mus (eller i mitt fall sladdriga fingrar över tangentbordet). Småland heter det ju.

• Lapinette

Just det, det var ridning på helgens program. Ha det så himla skönt och hoppas vädret inte blir så dåligt som det har sagt.

Tycker att det där med gammal stämmer väldigt bra in på mig ! Och visst dansade jag när jag var yngre.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!