• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

oj, vadan denna kattlängtan?

• Gemma

Den är kronisk. Och ibland bara poppar den upp. typ varje dag. Jag gillar ju katter mycket mer än barn, om jag ska vara ärlig. Alltså, jag gillar enstaka barn men jag gillar nästan alla katter (och nästan inga hundar). Does that make sense?

• Gemma

"Gently tie to the side or back so our lustrous soft knit falls in soft pleats across your bump. Longer in length and fitted on the body to complement voluminous gathered sleeves for a jolt of maternity glamour."

Kom till mamma!!!

Bild finns i galleriet...

• Amelle

Oh, vilken läcker trasa! Gillar särskilt ärmarna och den rundade nederkanten. Varifrå kommer den?

• Amelle

Men när det kommer till katter så är det värre. Jag är hundmänniska som gillar vissa katter, de fina och stabila som inte plötsligt börjar klösas och bitas helt oprovocerat. Tyvärr så är min erfarenhet av katter att de är lätt labila, men jag har ju iofs mest träffat bondkatter, inga raskatter inte. Min teori är att stallkatternas inavel gör dem schizofrena :)

• förhoppningsis

Vilken härlig grön färg och vad skön den ser ut att vara!

Har precis kommit hem från pysselkväll på Panduro och är nu väldigt sugen på att göra julkort. Får behärska mig någon månad till...
    Imorgon blir det verkligen heldag, ska vara i stadshset 10 på morgonen och hålla på till 1 på natten, sen är det efterfest till 4-5 tiden. Är tvungen att ha balklänning med axelband, så bara att gräva fram den som jag har spec för sådana tillfällen. Visade sig dock när jag provade den ikväll att den är för stor, så det blir att dra åt snörningen i ryggen ordentligt. Hittade efter lite letande äntligen ett par vita handskar som går hela vägen upp nästan till axeln. Skönt med egna, brukar alltid låna av en väninna annars.

• Amelle

Och angående familjerelationer så har jag full förståelse för ditt utbrott Lapinette, sådär är jag också. Vi är dessutom ganska dramatiska och högljudda i vår familj, så en del duster blir det. Min pappa dog när jag var rätt liten, vilket har gjort att vi andra fått en ganska tajt relation, på gott och ont.

• Amelle

Hehe, det hade man ju aldrig kunnat gissa!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!