Allt ert resesnack får en onekligen att bli lite sugen. Jag har rest mycket, men har noll koll på Asien, har varit i Phuket en gång, that´s it.
Masade mig upp tidigt för ett pass BP, skönt att svettas ut gifterna ur kroppen. Var förbi och hämtade min egenhändigt designade ring hos guldmsmeden som tagit in den lite. Jättefin, och nu kan jag börja använda den utan att vara rädd att tappa den. Sen hem och frulla, städa och nu efter en skön dusch i en ren lägenhet känns livet inte så tokigt.
Angående uppvaktning så är det ju trevligt och egoboostande, även om man inte är intresserad. Låter som en trevlig kväll, och vad bra att din man inte är av den svartsjuka sorten. Det är inte min heller, vilket är en förutsättning för att stå ut med att bo ifrån varandra. Håller med dig Gemma, det enda jobbiga med det här är just att inte få dela vardagen. I övrigt så är vi helt trygga med varandra och vår relation, snarare har detta gjort att vi kommit varandra ännu närmare. Blir en extra styrka att veta att man faktiskt vill vara tillsammans så mycket att det funkar att leva isär, med allt vad det innebär.
Nu är det 8 veckor tills vi ses nästa gång, den längsta perioden hittills. Bara att stå ut och försöka hitta på andra trevligheter för att fördriva tiden.