• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

Stålis
    Vad är det fabriken bråkar om?
    Och när det gäller att slänga eller inte slänga så är jag mer för att spara för säkerhetsskull, då kan man slänga sen!

• Gemma

förhoppningsis: Tack för att du påminde mig om storkoket, ska nog skippa köttbullarna till julafton och göra storkok istället...

• Gemma

...eller du fick mig i alla fall att tänka till. Vi har ju en massa förträffliga varianter i den här stan. Tror att det blir en blandning av konserver (here we go again!), hemleverans från snabbköpet (gratis via nätet) och hemleverans av färdig mat via Sherpas, den utmärka servicen som innebär att du för 15kr kan beställa vad som helst från hundratals favoritrestauranger i stan... det lär inte bli billigt men det får gå de första veckorna.

• Gemma

Mannen har i alla fall gått med på att vara borta från jobbet i hela två veckor... sen får jag klara mig själv. Och då vill man nog ha hemhjälp ett par timmar trots allt.

• Lapinette

Tror att risken är stor att maken skulle springa ut och köpa hämtmat varje dag den dagen vi får barn. Han kan laga mat men om han slipper så bjuder han hellre på restaurang. Att bunkra upp och göra storkok låter himla smart.

Själv försöker jag genomlida denna vecka men huvudet fullt av tankar som bara ska förträngas. Skitjobbigt att gå omkring och känna efter hur jag mår. Blä!

• Lapinette

Gemma - nej, jobbade bara hemifrån dagen emellan mina läkarbesök i Uppsala samt måndagen i förra veckan.

• Gemma

Lapinette, misstänker att du inte känner dig jättemotiverad att sälja marknadsundersökningar just precis nu, eller..?

• Lapinette

Jag försöker...då jag har gått över min budget så för varje jag får in just nu går 10 % ned i min ficka . Har bara den här veckan på mig...men visst tankarna är någon annanstans.

För de känsliga läsa inte!
    Fick igår även lite blod på pappret precis innan jag skulle träna. Sen har det inte kommit något ända tills nyss! Normalt kommer min mens på en gång och håller inte på och mesar. Ja, några timmars mes kanske men inte mer. Så det här är jättekonstigt. Samt att jag aldrig har fått den så tidigt...om det nu är den. Som ni förstår snurrar tankarna runt i skallen på en.

• Gemma

Har du möjlighet att ringa någon på kliniken och fråga vad de tror?

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!