• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Amelle

Jaså det blir man Stålis! Det är en välbevarad familjehemlighet :)

• Lapinette

Stålis - min man har lite komplex för sin näsa !

• Lapinette

Kom just på att du faktiskt kan kolla själv om du vill i mitt bildgalleri. Han finns ju med där.

• Amelle

Du har förstås helt rätt Lapinette. Hur kunde jag glömma the bling?!

• Stålhandske

Ser du mitt namn i besöksloggen på din sida, Lapinette? Man är väl född nyfiken, nyfiken, nyfiken!
    Ja, det var nog en snok lite större än genomsnittet kanske? Eller kanske inte? Inte ska han ha komplex dock, han såg väldigt rar ut tycker jag.

Och du var verkligen superfin i håret, du har min drömhårfärg!

• Stålhandske

Glömma diamanter, Amelle?!

Nu får du gå och sätta dig i skamvrån och skämmas.
    Vad kommer Gemma och Margaux säga?

• Stålhandske

Lapinette, hur går det med tofflandet? Jobbar du fortfarande hemifrån?

• Amelle

Ähum, jag vet och skäms. Men jag rankar nog skumpa och god mat lite högre än diamanter faktiskt (på min högst personliga lyxlista). Snart får jag i alla fall en fin diamant på ena fingret i alla fall. Förlovningsringen är slät men snart får den sällskap av lite mer bling.

• Amelle

Lapinette: hälsa din man att stora näsor på karlar är det snyggaste jag vet! Ger karaktär åt hela ansiktet, tycker jag. Men så gillar jag ju också Zlatans snok.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!