Jag bistår gärna med namn om ni vill! Nu är listan klar, jaaaa! Har typ haft ångest för detta... sen ska skiten översättas till engelska och kategoriindelas. För jag antar att "giraffbitring med räfflad yta och kylfunktion" är snäppet för detaljerat...
Amelle, kaffe hjälper mot nästan allt. Och jag har förträngt att jag dricker koffeinfritt just nu så det smakar riktigt OK.
förhoppningsis: Hittills har allt du sagt om bebisar kännts väldigt resonabelt och rimligt och det mesta har stämt på mig. Man kan inte lyssna på allas råd men du verkar ha rätt god koll och en skön inställning. Den dag ni själva ska ha barn kommer du att vara väl förberedd! Sen vet man såklart aldrig hur man reagerar fysiskt eller mentalt.
En av mina bästa väninnor här har precis fått någon sorts svar på varför hon inte blir gravid. Hon är 37 år och tiden börjar bli knapp så hon bestämde sig för att köra en utvärdering pronto, här i Kina. Reslutatet var... sådär tillförlitligt. Så nu ska hon påbörja sin långa resa, med början hos en fransk läkare som tror att hennes äggledare eller vad det heter (nån kanal) är för trånga... plus kanske en del annat strul. Känner så himla mycket med henne. Hon är jättesöt med kompisarnas barn, medan jag sitter där och är livrädd och absolut inte vågar eller vill hålla dem... kan inte låta bli att få en smula dåligt samvete. Igen. Även om jag vet att det är dumt. Men jag är i alla fall superglad för jordnöten! Kan man ha det, ingen barnlängtan men jordnötslängtan?