JAg inser att det är en stor nackdel med att vara sjusovare, ni har hunnit skriva så många sidor redan när jag väl masar mig ur sängen...
Gemma
Nja, hon fick på sig sin mans tröjor och skjortor, men hon kunde inte knäppa skjortorna, och sina egna linnen om hon drog ordentligt, men de gled ju upp över magen nästan direkt.
Saronger funkade men det blev en mycket liten knut. Och den dagen det var kallt så blev det som sagt byxor med massa resårband mellan knapp och knapphål. Hon var väldigt förvånad! Man såg skilnaden nästan varje dag...
Jag har bara travar med väninnor som är/har varit gravida så jag vet ju bara vad de har valt att berätta och saker jag sett på dem (köttfärs bröstvårtor tex) jag har ju aldrig upplevt det själv...
Oj, min facebooksida är så full med konstiga saker, i början tog jag glatt emot allt som alla skickade till mig.
Vad säger ni?
Kan vi inte be Gemma maila ut alla facebooknamn till alla så vi kan bli facebookvänner alihop?
Amelle
Skönt att det snart är över med särboendet för er. Är så imponerad av er alla som klarar det, men jag antar att man vänjer sig. Det närmaste jag har kommit det är när jag var mycket yngre och dåvarande pojkvännen gjorde lumpen jätte långt bort. Det tyckte jag var jobbigt - óch då kom han ändå hem varannan helg.
Stålis
Vilken tur att ni kan bo hos er svärfar, även om det naturligtvis inte är en permanent lösning är det väl väldigt skönt att ha någonstans att ta vägen när ni kommer hem. En bra bas att utgå ifrån när ni letar lägenhet. Bor han också i Göteborg?
Vad det gäller blondheten så var jag lika blond som Stålis när jag var yngre. Konstigt nog har det blivit mycket mörkare de senaste 2 åren. På sommaren färgar jag ögonfransarna men under resten av året blir det mascara.