• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Amelle

Hemnet har varit superskumt även för mig den senaste tiden.

• Amelle

Goddagens alla glamourösa!

Va?! Zlatan motbjudande, det var det värsta jag hört. Tycker bara att han är så charmig, och så är han stor och ståtlig. Har flera tjejkompisar som är lika förstjusta, igår ringde en av dem för att berätta att hon läst i en intervju med landslagets materialansvarige att Zlatan ber om att få extra stora shorts. Wonder why?! Vi tolkar ju genast det på snuskigast möjliga sätt, förstås.

I dag har jag supermycket stress, ska snart sticka iväg med mannen på en vernissage och sen på en annan invigningsfest. Kul, särskilt som jag tar kompledigt imorgon och inte kommer jobba (annat än att släpa med mig fästmannen på en snabb jobbgrej). Blir en del vinpimplande och mingel ikväll, desto skönare med sovmorgon imorgon!

• Stålhandske

Stora shorts, haha! Nej, jag vet inte riktigt vad det är som tar emot med Zlatan, han känns lite smutsig på något sätt. Och gluggen tilltalar mig inte det minsta.
    Men det är ju toppen att smaken är delad! :)

• Amelle

Hatar också att flytta! Men eftersom jag är en oorganiserad typ så är det bra eftersom jag då tvingas sortera och slänga. Önskar att jag vore lite mer som Lapinette!

Förhoppning: lägenheten såg jättefin ut, men jäklar vilken hög avgift. Annars var det ju himla bra kvadratmeterpris, måste man säga.

• Amelle

Jepp Stålis och han har ju dessutom stora fötter (och det vet ju alla vad det betyder)?.

• Lapinette

Jag trodde det var stora näsor som visade vad man hade i byxan!?!

• Amelle

Ja, det finns många teorier! Min är att det är fingerformen som direkt avspeglar formen på den andre saken.

• Lapinette

Oj, vad avancerat! Ska börja kolla in fingertopparna hädanefter. Nej, skämt å sido, jag såg eller läste någon undersökning där man hade kommit fram till vilken kroppsdel eller vad det var som kunde säga hur stor eller liten den var. Kommer bara inte ihåg vilken/vad? Kanske beror det på att jag tycker den infon är oväsentlig?

• Stålhandske

Nu blir man ju nyfiken på hur stor snok Lapinettes man har och vilken skostorlek Amelles man har?

• Amelle

Haha, ja det kanske bara är jag som tycker att det är kul att spåna kring sånt. Lagom är, som det heter bäst. Gäller när det kommer till allt. Utom möjligtvis champagne och kärlek.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!